Gå til innhold

De som kjenner meg


Villanda

Anbefalte innlegg

De skjønner at ikke alt jeg lirer av meg er bare alvor. Sier ofte ting som er dels tull og dels alvor. De som kjenner meg ,ser morsomheten i det. Så, jeg er ikke seriøst bekymra, det er like mye komisk, jeg vet ikke hvordan jeg overvåker, fører ikke stemningslog en gang, ble anbefalt det på stemningspoliklinikken, prøvde, men så gadd jeg ikke mer, og DA følte jeg at det ble for mye fokus på sykdom. Jeg tenker ikke etter hver dag om jeg er slik eller slik psykisk. Men legger jo merke til det når noe er tydelig annerledes enn vanlig, hvem gjør ikke det?  Og alle meldingene til legen, ingen av dem handla om min psykiske helse. Jeg bare informerte om en henvisning til øyelege som jeg ikke trengte likevel, og så var det opplysninger om min datters enurese, og spørsmål om henvisning til spesialist, og få kladder og sånnt på blå resept. 

Endret av Villanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...