Gå til innhold

jeg synes stort sett brudd foregår fredelig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

når jeg leser på forum virker det som det blir sykt mye drama når et forhold tar slutt, men slik er det ikke irl virker det som? 

Anonymkode: 054f7...5af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

når jeg leser på forum virker det som det blir sykt mye drama når et forhold tar slutt, men slik er det ikke irl virker det som? 

Anonymkode: 054f7...5af

det er vel få som har behov for råd og andres meninger når brudd foregår fredelig :) 

Anonymkode: 3214d...b70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 1.10.2019 den 9.44, påskelilje skrev:

De nærmeste vennene våre gikk fra hverandre for noen år siden. Det var absolutt ikke fredelig.

Tror det kan være mye bitterhet og strid vedrørende brudd. Men det er noen brudd som er fredlig.  Jeg hadde en eks der bruddet var fint og fredlig  

Anonymkode: d66bd...31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2019 den 16.02, AnonymBruker skrev:

når jeg leser på forum virker det som det blir sykt mye drama når et forhold tar slutt, men slik er det ikke irl virker det som? 

Anonymkode: 054f7...5af

Deg om det. Min erfaring er annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2019 den 16.02, AnonymBruker skrev:

når jeg leser på forum virker det som det blir sykt mye drama når et forhold tar slutt, men slik er det ikke irl virker det som? 

Anonymkode: 054f7...5af

 

På 28.9.2019 den 20.38, AnonymBruker skrev:

det er vel få som har behov for råd og andres meninger når brudd foregår fredelig :) 

Anonymkode: 3214d...b70

Enig med Anonym. Det er først og fremst de som opplever vanskelige brudd som trenger råd og henvender seg til folk på forum, mens de som ikke har store utfordringer trenger ikke be om råd. 

I RL er det nok noe annet som slår inn. Det er vanlig å lufte frustrasjon, sorg, savn, sinne eller andre følelser til sine aller nærmeste, men vanskelige skilsmisser er ikke noe gjengs lunsjtema akkurat. Gjetter det er derfor du har inntrykk av at brudd foregår uten drama i RL - du vet at det skjer, men du hører ikke om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt siste brudd foregikk rolig og helt uten dramatikk, men jeg har et par i familien der det helt motsatte er tilfelle og hvor det går utover hele familien fordi hun trenger psykisk støtte og omtanke av familien rett og slett for å overleve terroren hun blir utsatt for av eksen sin.

Tror som det sies over, at konflikter i et samlivsbrudd ikke er noe man diskuterer med andre i lunsjen, men at det er lettere å spørre anonymt eller under et brukernavn på et forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...