Gå til innhold

Meg selv


Villanda

Anbefalte innlegg

Jeg og @frosken er jo ikke helt enige, men jeg følte meg ikke som meg selv i går. Kjente et snev av den fantastiske hypomani-rusen, litt oppglødd, litt "fri", det bare stemte ikke, for jeg bare følte det bobla litt, og jeg husker ikke alt hva jeg skrev her og der, jeg vet det var mye. Det stemte ikke, fordi jeg var rolig ellers.

Men Frosken, kan du si hva du mener med å overvåke psykisk helse? Nå fordi jeg skrev om hva er jeg da? Men ellers da? Synes ikke jeg gjør det overdrevent. Kjenner ikke etter eller tenker over det hele tiden. Å kjenne igjen tidlige tegn er vel egentlig bra. Men uansett, om man ikke kjenner etter hele tiden, så kjenner man det hvis man får et myggstikk begynner å klø et sted, og selv om man ikke overvåker beina, så kjenner man det hvis man går med en stein i skoen. Når jeg holder på å svinge ned, grubler jeg på om det er bare normal slitenhet eller mer, men når jeg blir usikker, da er det mer, da er det depresjon, ser jeg etter erfaring.

Grubla ikke så veldig i går, egentlig, men det var en tanke som fløy forbi, som jeg skrev, litt for gøy, ja, det høres dumt ut, jeg vet. Skrev alle innfall., noen her og noen der. Dette med fokal hypomani, syntes jeg var ufattelig morsomt påkommet. 

Men, i alle fall, nå føler jeg meg som meg selv igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...