Gå til innhold

Kuult nick jeg har fått meg, gitt!


Gjest Sologskiftendeskydekke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er jo fint. Selv hater jeg mitt brukernavn og vil ha et nytt. Mon tro om det går an å få admin til å bytte så jeg slipper ny bruker. 😛

Anonymkode: ed6fd...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sologskiftendeskydekke
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo fint. Selv hater jeg mitt brukernavn og vil ha et nytt. Mon tro om det går an å få admin til å bytte så jeg slipper ny bruker. 😛

Anonymkode: ed6fd...2fa

Ja, det går an.

Jeg ba om å få slettet kontoen for ikke så lenge siden, men siden jeg ikke greier å holde meg vekk herfra registrerte jeg meg på nytt etter noen dager. Da registrerte jeg meg som Sologregn, men angret straks etterpå siden jeg ikke helt likte det brukernavnet. Har derfor bare skrevet som anonym de ytterst få gangene jeg har skrevet her etter nyregistreringen. I går kom jeg på mitt nåværende brukernavn, og skrev til admin og ba om å få bytte til dette. I dag, nesten nå nettopp, ble det ordnet 👍 Så nå er jeg strålende fornøyd! 😊

Så det er bare for deg også å sende en melding og be om å få byttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sologskiftendeskydekke
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmmm... Kanskje jeg skal bytte til stabiltlavtrykk?🤔

Anonymkode: 61298...acc

Ja, hvorfor ikke? Hvis det er sånn du føler det? 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Sologskiftendeskydekke skrev:

Sol og skiftende skydekke passer utmerket til meg! 😄

er du Surrehuet ?

Anonymkode: 0ade9...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...