Gå til innhold

Bli forelsket en gang til


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er godt voksen, og ønsker meg å oppleve forelskelse en gang til i mitt liv.  Jeg har hatt kjærlighetssorg i flere år og har egentlig fremdeles.  Jeg har ikke vært sammen med en mann på seks år, og hadde tenkt meg at det var helt slutt og aldri mer.

Anonymkode: 58d14...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er godt voksen, og ønsker meg å oppleve forelskelse en gang til i mitt liv.  Jeg har hatt kjærlighetssorg i flere år og har egentlig fremdeles.  Jeg har ikke vært sammen med en mann på seks år, og hadde tenkt meg at det var helt slutt og aldri mer.

Anonymkode: 58d14...4fe

Da må du prøve å treffe en mann - du har sikkert noen interesser, kanskje du kan treffe en gjennom dem? Bli med i en forening eller noe. Nettdating er jo en mulighet, men der er det mye rart - sier jeg som traff min kjære via nettet, men det er såpass lenge siden nå at jeg tror nettdating har forandret seg mye siden da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker nettdating kan være en vei tilbake i «gamet.» Selv om det forekommer at noen kun er ute etter sex, ghosting-fenomenet og at flere dater flere samtidig, så er det jo noen prinser også, forhåpentligvis. Det er klart det er mange frosker, men etter så lang tid med kjærlighetssorg, kan det kanskje være greit med et annet fokus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er godt voksen, og ønsker meg å oppleve forelskelse en gang til i mitt liv.  Jeg har hatt kjærlighetssorg i flere år og har egentlig fremdeles.  Jeg har ikke vært sammen med en mann på seks år, og hadde tenkt meg at det var helt slutt og aldri mer.

Anonymkode: 58d14...4fe

Jeg traff min kjære gjennom nettdating.  Jeg hadde egentlig gitt opp pga alderen min, og en del kjipe erfaringer hvor jeg trodde jeg hadde kjærlighetssorg uten at det mulig var det som plaget meg. Jeg passet på at jeg fikk litt spennende opplevelser/ reiser og annet å tenke på sammen med familien i den perioden.  Og der bidro godt. Jeg trente mye. Jeg lot nettdatingen få en sjanse til og så på det som kun en liten kafetreff. Men ble gledelig overasket. Den mannen fikk meg til å glemme noe jeg trodde var en kjærlighetssorg (Men som mulig kun var egoistisk tristhet istedet). 

Dersom dette forholdet tok slutt så ser jeg for meg å leve alene for resten av livet.  Og jeg ville blitt lei meg. Men jeg ville brukt tidligere lærdom om å ta vare på meg selv og nyte livet videre. Og så hadde tiden fått vise. 

Anonymkode: ac9c2...46d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lillemus skrev:

Da må du prøve å treffe en mann - du har sikkert noen interesser, kanskje du kan treffe en gjennom dem? Bli med i en forening eller noe. Nettdating er jo en mulighet, men der er det mye rart - sier jeg som traff min kjære via nettet, men det er såpass lenge siden nå at jeg tror nettdating har forandret seg mye siden da. :)

Jeg var mye på nettdating før, og traff min siste kjæreste der.  Det er tolv år siden, og jeg har aldri orket å sette igang igjen.  Jeg har mange interesser og er med i en del klubber og foreninger.  Det er mest damer der og kun få menn.  Jeg har ikke særlig "mannlige" interesser.  Jeg reiser en del single reiser, men der er det sjelden menn på min alder.

Egentlig har jeg det bra som jeg har det, men jeg kunne tenke meg en venn til å ha selskap innimellom.  Jeg er glad i å lage mat og det hadde vært fint å kunne lage mat i helgene og dele en vinflaske.

Anonymkode: 58d14...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dersom dette forholdet tok slutt så ser jeg for meg å leve alene for resten av livet.  Og jeg ville blitt lei meg. Men jeg ville brukt tidligere lærdom om å ta vare på meg selv og nyte livet videre. Og så hadde tiden fått vise. 

Jeg har vært alene såpass mye i mitt liv at jeg er vant til å ta vare på meg selv og leve livet.  Jeg gjør mye alene, og sammen med andre.  Det er noe med å savne en som er tilstede i mitt liv.  Jeg har tenkt at jeg vil bli alene resten av livet, men...........så kommer tankene snikende.........

Anonymkode: 58d14...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært alene såpass mye i mitt liv at jeg er vant til å ta vare på meg selv og leve livet.  Jeg gjør mye alene, og sammen med andre.  Det er noe med å savne en som er tilstede i mitt liv.  Jeg har tenkt at jeg vil bli alene resten av livet, men...........så kommer tankene snikende.........

Anonymkode: 58d14...4fe

Jeg må ærlig si at det var litt deilig å være singel. Det herlige var at jeg fikk mer tid til familien. Nå har jeg en partner å bruke tid på også. Og man vet aldri i en slik relasjon.  En relasjon er usikker men jeg håper det varer for resten av livet. Familie det er noe som alltid vil være der. Det sikreste man har. 

Jeg husker at det var deilig å gjøre som jeg ville. Jeg liker alenetid. Det gir meg indre ro og fred. Men min kjære gir meg mye alenetid så derfor fungerer det fint. 

 

Anonymkode: ac9c2...46d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...