Gå til innhold

Sluttet han som lege pga meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke innbilsk ment, heller litt mer rettet om det faktisk var min feil som gjorde at han sluttet. Han var legen min i 6år, fikk mye tillit hos han - både fysisk og psykisk. Det siste året ble jeg forelsket i han, jeg ga nok også litt utrykk for dette. Han spurte meg hvorfor jeg rødmet, hvorfor jeg ble "så rar" hver gang jeg kom til han. Han nevnte rar fordi det ramlet ut av meg først. Du vet man blir rar når man er forelsket. Han smilte og flirte litt av situasjonen. En skikkelig god mann var han. Jeg har tidligere hatt mannfolk som har mishandlet meg, han ene var mye eldre enn meg. Tror nok det var litt av grunnen til at jeg fallt for fastlegen, som viste så mye omsorg, var snill, åpen osv. 

Nå fikk jeg nettopp høre at hans stilling er opphørt. Huff, jeg ble så trist da jeg hørte det. Igår gråt jeg faktisk😅😭 Hørt litt rykter om at han skal flytte. Jeg føler meg tom. Og skikkelig teit... Hvorfor måtte jeg falle for han?! Hva om jeg stod i veien for den fantastiske jobben han gjorde?? 

Hilsen meg, 30..

Anonymkode: 6c7a6...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke innbilsk ment, heller litt mer rettet om det faktisk var min feil som gjorde at han sluttet. Han var legen min i 6år, fikk mye tillit hos han - både fysisk og psykisk. Det siste året ble jeg forelsket i han, jeg ga nok også litt utrykk for dette. Han spurte meg hvorfor jeg rødmet, hvorfor jeg ble "så rar" hver gang jeg kom til han. Han nevnte rar fordi det ramlet ut av meg først. Du vet man blir rar når man er forelsket. Han smilte og flirte litt av situasjonen. En skikkelig god mann var han. Jeg har tidligere hatt mannfolk som har mishandlet meg, han ene var mye eldre enn meg. Tror nok det var litt av grunnen til at jeg fallt for fastlegen, som viste så mye omsorg, var snill, åpen osv. 

Nå fikk jeg nettopp høre at hans stilling er opphørt. Huff, jeg ble så trist da jeg hørte det. Igår gråt jeg faktisk😅😭 Hørt litt rykter om at han skal flytte. Jeg føler meg tom. Og skikkelig teit... Hvorfor måtte jeg falle for han?! Hva om jeg stod i veien for den fantastiske jobben han gjorde?? 

Hilsen meg, 30..

Anonymkode: 6c7a6...a6b

Obs; Ser jeg valgte feil emne! Ts

Anonymkode: 6c7a6...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå fikk jeg nettopp høre at hans stilling er opphørt. Huff, jeg ble så trist da jeg hørte det. Igår gråt jeg faktisk😅😭 Hørt litt rykter om at han skal flytte. Jeg føler meg tom. Og skikkelig teit... Hvorfor måtte jeg falle for han?! Hva om jeg stod i veien for den fantastiske jobben han gjorde?? 

Hilsen meg, 30..

Anonymkode: 6c7a6...a6b

Slapp av, det hadde ingenting med deg å gjøre - 100% sikkert. Kanskje han måtte flytte fordi kona hadde fått jobb et annet sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, XbellaX skrev:

Skulle en lege/behandler/pleier/terapeut+++ sluttet hver gang en pasient ble "forelsket" hadde vedkommende knapt hatt pasienter.

Okei, takk for svar. Han virket bare litt irritert siste time jeg var hos han før han sluttet. Oppførte seg litt merkelig, så da begynte tankene mine å vandre. Kanskje han åpenbart syntes det var frekt av meg å oppføre meg så klumsete og forelsket. 🙈😉

Anonymkode: 6c7a6...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei, takk for svar. Han virket bare litt irritert siste time jeg var hos han før han sluttet. Oppførte seg litt merkelig, så da begynte tankene mine å vandre. Kanskje han åpenbart syntes det var frekt av meg å oppføre meg så klumsete og forelsket. 🙈😉

Anonymkode: 6c7a6...a6b

Kanskje han var stresset, kanskje han hadde fått en dårlig nyhet, kanskje han begynte å kjenne at han brygget på en forkjølelse, kanskje han gruet seg til et møte, kanskje barna hadde mast, kanskje han osv osv osv.  : -) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, XbellaX skrev:

Kanskje han var stresset, kanskje han hadde fått en dårlig nyhet, kanskje han begynte å kjenne at han brygget på en forkjølelse, kanskje han gruet seg til et møte, kanskje barna hadde mast, kanskje han osv osv osv.  : -) 

Kanskje... Man har jo et hav med spm som virrer og legger jo merke til alle type kroppsspråk da ;)

Han sa ikke han skulle slutte, men da jeg skulle gå ut døra, så sa han du må ha lykke til videre i livet. Dumt jeg ikke ga litt mer av meg på en annen måte, å ikke på den klumsete, rare måten...! 

Anonymkode: 6c7a6...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han sa ikke han skulle slutte, men da jeg skulle gå ut døra, så sa han du må ha lykke til videre i livet.

Er du sikker på at han (eller noen på kontoret) ikke sa at han skulle slutte? Hadde legen min ønsket meg "lykke til videre i livet", hadde jeg lurt på hva i alle dager han mente med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, laban skrev:

Er du sikker på at han (eller noen på kontoret) ikke sa at han skulle slutte? Hadde legen min ønsket meg "lykke til videre i livet", hadde jeg lurt på hva i alle dager han mente med det...

Ingen nevnte deg. Han har nettopp gått ut i en permisjon. Det sa de i tlf igår, fordi jeg nå har fått meg en vikarlege. 

Det eneste jeg fikk vite var at han skulle ha lang ferie, det nevnte han i sommer. Han skulle ikke ha sommerferie fordi han skulle ha det mot høst-tiden. Så reagerte ikke så veldig på "lykke til videre" der og da. Etterpå tenkte jeg på det. Kunne nesten ikke åpne døra igjen. 😅

Så hvis han flytter, så får jeg vel aldri se han igjen da. 😏

Anonymkode: 6c7a6...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Okei, takk for svar. Han virket bare litt irritert siste time jeg var hos han før han sluttet. Oppførte seg litt merkelig, så da begynte tankene mine å vandre. Kanskje han åpenbart syntes det var frekt av meg å oppføre meg så klumsete og forelsket. 🙈😉

Anonymkode: 6c7a6...a6b

Han sluttet neppe som følge av at du var forelsket. En helt annen ting, er at det forundrer meg litt om folk ikke sørger for å skjule en eventuell forelskelse i sin fastlege? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke innbilsk ment, heller litt mer rettet om det faktisk var min feil som gjorde at han sluttet. Han var legen min i 6år, fikk mye tillit hos han - både fysisk og psykisk. Det siste året ble jeg forelsket i han, jeg ga nok også litt utrykk for dette. Han spurte meg hvorfor jeg rødmet, hvorfor jeg ble "så rar" hver gang jeg kom til han. Han nevnte rar fordi det ramlet ut av meg først. Du vet man blir rar når man er forelsket. Han smilte og flirte litt av situasjonen. En skikkelig god mann var han. Jeg har tidligere hatt mannfolk som har mishandlet meg, han ene var mye eldre enn meg. Tror nok det var litt av grunnen til at jeg fallt for fastlegen, som viste så mye omsorg, var snill, åpen osv. 

Nå fikk jeg nettopp høre at hans stilling er opphørt. Huff, jeg ble så trist da jeg hørte det. Igår gråt jeg faktisk😅😭 Hørt litt rykter om at han skal flytte. Jeg føler meg tom. Og skikkelig teit... Hvorfor måtte jeg falle for han?! Hva om jeg stod i veien for den fantastiske jobben han gjorde?? 

Hilsen meg, 30..

Anonymkode: 6c7a6...a6b

På en skala fra 1-10 hvor 1 er svært lite sannsynlig og 10 er svært sannsynlig.

Hvor sannsynlig er det at en lege slutter fordi en pasient rødmer ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sluttet vel fordi han fikk seg en ny og bedre jobb, tenker jeg. En jobb med kortere reisevei foreks. De fleste slutter ikke i en jobb uten at de har fått noe nytt å gjøre  :)

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, frosken skrev:

Han sluttet neppe som følge av at du var forelsket. En helt annen ting, er at det forundrer meg litt om folk ikke sørger for å skjule en eventuell forelskelse i sin fastlege? 

Jeg prøvde jo på det. Klarte det nok også, helt frem til han skulle måle blodyrykk og puls. Han undret over høy puls jeg hver gang hadde, å når jeg samtidig var skjelven og rød i kinnene - la man sammen 2+2. 

Han tøyset med en kollega og sa hvor høy pulsen min var, kollegaen sa da at det er nok pga "hun liker deg." Det tror jeg han forstod, han fikk det nok bare bekreftet. ;)

Anonymkode: 6c7a6...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøvde jo på det. Klarte det nok også, helt frem til han skulle måle blodyrykk og puls. Han undret over høy puls jeg hver gang hadde, å når jeg samtidig var skjelven og rød i kinnene - la man sammen 2+2. 

Han tøyset med en kollega og sa hvor høy pulsen min var, kollegaen sa da at det er nok pga "hun liker deg." Det tror jeg han forstod, han fikk det nok bare bekreftet. ;)

Anonymkode: 6c7a6...a6b

En liten romans imellom eller?

😁 

Anonymkode: 6c7a6...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...