Gå til innhold

Dagen gjør vondt og lyset er ingen venn


Gjest Sologskiftendeskydekke

Anbefalte innlegg

Gjest Sologskiftendeskydekke

synger Bjørn Eidsvåg. Kan ikke være mer enig. I dag har jeg stort sett ligget i senga. Når mørket kom, stod jeg opp. 

Unnskyld for en totalt uinteressant opplysning, men poenget med denne tråden er å spørre om flere opplever det sånn noen ganger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Sologskiftendeskydekke skrev:

synger Bjørn Eidsvåg. Kan ikke være mer enig. I dag har jeg stort sett ligget i senga. Når mørket kom, stod jeg opp. 

Unnskyld for en totalt uinteressant opplysning, men poenget med denne tråden er å spørre om flere opplever det sånn noen ganger?

Ja, og det blir ikke bedre av å holde senga.

Anonymkode: 72341...ebd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den sangen har jeg kjent meg igjen i mange ganger. Kan være litt fint med noen som setter ord på mine egne opplevelser av og til. 

Anonymkode: 8ef47...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke slemt ment, men nå synes jeg @Admin bør sette en grense for hvor mange ganger du skal få registrere deg og slette deg som bruker rett etterpå.

Jeg synes absolutt du bør være her, men slutt med dette tullet med å opprette nye brukere for så å slette dem rett etterpå. Hvordan forventer du at man skal kunne diskutere med deg da?

Hvis du av en eller annen grunn skammer deg over det du skriver bør du heller tenke deg om en ekstra gang før du lager en tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Ikke slemt ment, men nå synes jeg @Admin bør sette en grense for hvor mange ganger du skal få registrere deg og slette deg som bruker rett etterpå.

Jeg synes absolutt du bør være her, men slutt med dette tullet med å opprette nye brukere for så å slette dem rett etterpå. Hvordan forventer du at man skal kunne diskutere med deg da?

Hvis du av en eller annen grunn skammer deg over det du skriver bør du heller tenke deg om en ekstra gang før du lager en tråd.

Tror svaret ditt trigget Ts.

Anonymkode: a5a13...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På hvilken måte??

Anonymkode: 4fe60...48c

Hvor mange ganger har hun ikke slettet seg etter motbør?

Anonymkode: a5a13...fba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange ganger har hun ikke slettet seg etter motbør?

Anonymkode: a5a13...fba

Hvilken motbør mener du hun har fått nå? Jeg har i hvertfall ikke lagt merke til noe siste to døgn?

Anonymkode: 4fe60...48c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...