Gå til innhold

Enormt med angst etter å ha hørt stemmer


Gjest elina777

Anbefalte innlegg

Og sett en demon

har også opplevd gode syn/besøk på natten

hvordan blir man kvitt angsten og går tilbake til et normalt liv? Føler demonisk påvirkning gjennomsyrer alt, psykiatrien og mennesker og medisiner de vil gi. Så djevler i ansiktene på ansatte på akuttpsykiatrisk i 2017 og skjønner nå sammenhengen som jeg der og da bare anså som en hallusinasjon. Gått med på å ta cisordinol selv om jeg er redd den vil gi meg tardiv dyskinesi

føler Gud har åpenbart alt

Hjernen stoppet ikke spinne. Følte jeg måtte bytte navn til Maria for å overleve, da mitt opprinnelige betyr lys og lyset skal slukkes/innsikt fra Gud selv om jeg er så opplyst at jeg ikke turte spise en pære en gang

 

vil bare ut i det normale livet og da må jeg takle angsten, ikke løpe ut fra soverommet hylende. Jeg har leieboer det ville opprørt. Jeg har sjans på intervju i drømmejobben og må bli frisk i tide. Kanskje er jeg frisk nå som jeg innser jeg bare ikke må være redd? Hodet har sluttet spinne som en vaskemaskin. Jeg er tilgitt av min himmelske far og min avdøde mor bor inni meg og vil ha kaffe med melk. Kanskje tvangstankene fra Gud og Allah begynner bli integrert som mine? Vil være bare en fordel å ha litt ryddetvang i nye jobben jeg har sjans på. Jeg vil være frisk. Vil vite jeg har blitt frisk når internet, aviser, blader og TV slutter bekrefte alt jeg tenker og skriver. Så kom igjen, Internett, bekreft at jeg er frisk og slutt og stalke tankene mine. I’m Ready for life

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har mistet fornuften og hvis du leser innlegget ditt så burde du se det selv, men det gjør du jo naturligvis ikke fordi du mangler fornuften og dermed er du fortapt fordi du trenger fornuft for å være fornuftig og bare fornuft kan få deg ut av psykosen. Men hvordan skal man få fornuft uten å være fornuftig, det går jo ikke og dermed er situasjonen din håpløs. Lykke til. 

Anonymkode: 77df3...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har mistet fornuften og hvis du leser innlegget ditt så burde du se det selv, men det gjør du jo naturligvis ikke fordi du mangler fornuften og dermed er du fortapt fordi du trenger fornuft for å være fornuftig og bare fornuft kan få deg ut av psykosen. Men hvordan skal man få fornuft uten å være fornuftig, det går jo ikke og dermed er situasjonen din håpløs. Lykke til. 

Anonymkode: 77df3...81b

Situasjonen er jo ikke håpløs. Hun får forhåpentligvis den hjelp hun trenger for å komme seg ned på jorda igjen. Hjelp til å få fornuften på plass igjen. Ville du sagt til en suicidal person at situasjonen er håpløs? Hva tror du det ville gjort med vedkommende? 

Sånn ellers tror jeg TS hadde hatt godt av å holde seg unna forum, nettaviser og lignende for å unngå for mye inntrykk og heller fokusere på å få roet tankekjøret og vrangforestillingene. Lurer på om de som følger henne opp på avdelingen er klar over aktiviteten hennes her på DOL og evt. Andre steder på internett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, elina777 skrev:

Negativ dere er da. Legene mener jeg vil bli frisk

Jeg er ikke negativ. Jeg sier jo nettopp det, at med rett hjelp så er ikke situasjonen din håpløs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
6 minutter siden, Glitter skrev:

Jeg er ikke negativ. Jeg sier jo nettopp det, at med rett hjelp så er ikke situasjonen din håpløs. 

Sjekk den over deg haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, elina777 skrev:

Sjekk den over deg haha

Ja. Der er jeg enig. Ikke hør på det. Du og ditt liv er ikke håpløs. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777

Venninna mi sa jeg hadde hatt en enorm utvikling da jeg ringte henne. Jeg bruker innleggelsen som terapi, ikke bare pliktoppfyllende svelge piller for å bli bra fortest mulig 

det får ta den tiden det tar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, elina777 skrev:

Venninna mi sa jeg hadde hatt en enorm utvikling da jeg ringte henne. Jeg bruker innleggelsen som terapi, ikke bare pliktoppfyllende svelge piller for å bli bra fortest mulig 

det får ta den tiden det tar

Ja, det er den beste innstillingen du kan ha. Jeg har vært masse innlagt selv (for andre ting) og jeg er ikke der bare for å svelge piller eller slappe av. Jeg er der for å få intensiv hjelp til å bearbeide og bygge meg opp. For å få hjelp til å overleve videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...