Gå til innhold

Naboens katt


emilie321

Anbefalte innlegg

Akkurat nå har jeg besøk av naboens katt. Jeg hørte den utenfor for en times tid siden og da slapp jeg han inn. Vanligvis så følger/bærer jeg han over til naboen (ikke alltid hun hører at han vil inn) , men det gjør jeg selvfølgelig ikke på natta. Så nå etter å ha fått kattesnop (av laks) så ligger han fornøyd på sofaene å sover.  

Det er så utrolig koselig å ha han på besøk sånn innimellom,  føler stor glede å ha kontakt med han. Får selvfølgelig lov av naboen til å både gi han kattesnop og å ta han inn. Hun synes det faktisk er betryggende. Nå pleier jeg også å passe han når naboen er på ferie.

Selv kan jeg ikke ha noe dyr, iallefall ikke akkurat nå. Og da er den kontakten jeg har med pus veldig god. 

Er det flere som har jevnlig kontakt med dyr som ikke er sine egne og hva gir det dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, emilie321 skrev:

Er det flere som har jevnlig kontakt med dyr som ikke er sine egne og hva gir det dere?

Bare de ville dyrene i hagen, som fugler, ekorn, rådyr og en sjelden gang en elg. ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Bare de ville dyrene i hagen, som fugler, ekorn, rådyr og en sjelden gang en elg. ❤️ 

Det er koselig det også. Her jeg bor er det mye fugler og pinnsvin, og spesielt vinterstid er det en del rådyr🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært min katt så hadde jeg også likt at den hadde en fostermor som alltid sto klar med noe godt på lur. Så koselig å ha det slik :) 

Anonymkode: b4d9c...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det vært min katt så hadde jeg også likt at den hadde en fostermor som alltid sto klar med noe godt på lur. Så koselig å ha det slik :) 

Anonymkode: b4d9c...8cb

Ja, det er veldig koselig 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...