Gå til innhold

Det ble for mye i dag.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Jeg tåler lite merker jeg,var først og tok blodprøver...seks glass og da fikk jeg hetta. Fikk beskjed om å puste med magen og fikk et glass vann,trenger vel ikke seks glass for en serumprøve på xeplion?

Så rett etter på var jeg på trening, etter det var jeg helt pumpa og fikk migrene og angst. På torsdag skal jeg til tannlegen, noe jeg alt har angst for...må ta tre vival da. Må gå alene. Og så får jeg jo besøk av sykepleier fra psykisk helse, så skal jeg på trening. Hvordan skal dette gå?

Og å gå å tro at jeg er dødssyk er en påkjenning. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest elina777
44 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg tåler lite merker jeg,var først og tok blodprøver...seks glass og da fikk jeg hetta. Fikk beskjed om å puste med magen og fikk et glass vann,trenger vel ikke seks glass for en serumprøve på xeplion?

Så rett etter på var jeg på trening, etter det var jeg helt pumpa og fikk migrene og angst. På torsdag skal jeg til tannlegen, noe jeg alt har angst for...må ta tre vival da. Må gå alene. Og så får jeg jo besøk av sykepleier fra psykisk helse, så skal jeg på trening. Hvordan skal dette gå?

Og å gå å tro at jeg er dødssyk er en påkjenning. 

Enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, cathlin skrev:

Ikke bekymre deg for blodet, det har man visst nok av.

Tannlege er gruff

Ja hun sa man kunne ta 40 sånne glass uten at det gjorde noe. 

Gruer meg til tannlegen i morgen,han har jo sluttet han jeg likte så godt. Får helt hetta av det jeg,får stappe i meg tre vival og prøve å være rolig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det over for denne gang,phu!!! Neste gang må jeg operere ut en visdomstann,gruer meg veldig men får prøve å ikke tenke på det. Det er i november, nå er det trening next.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, elina777 skrev:

Ble for mye her og... får ta det mer rolig...

Ja det kan bli for mye og, jeg sa ikke hadet en gang på treningen. Var så utslitt,heldigvis kommer sykepleieren fra psykisk helse i morgen istedenfor i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...