AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 Nå har jeg brukt Circadin siden søndag og synes det fungerer bedre og bedre. Er det vanlig at effekten blir bedre etter noen dagers bruk? Og fortsetter virkningen vanligvis? Dette er en gladnyhet for deg siden jeg slipper store doser benzo etter jeg begynte med Circadin. 🙂 Anonymkode: 29907...915 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg brukt Circadin siden søndag og synes det fungerer bedre og bedre. Er det vanlig at effekten blir bedre etter noen dagers bruk? Og fortsetter virkningen vanligvis? Dette er en gladnyhet for deg siden jeg slipper store doser benzo etter jeg begynte med Circadin. 🙂 Anonymkode: 29907...915 ....gladnyhet for meg, skulle det stå. 🙂 Anonymkode: 29907...915 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 For de aller fleste vil effekten av circadin avta etter langtidsbruk, men det er ikke alle det gjelder for da det er individuelle forskjeller der også. Den eneste måten å finne ut om effekten avtar eller ikke er jo å prøve det ut, men sannsynligvis vil den avta for deg. Anonymkode: e8da6...b7c 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2019 Del Skrevet 2. oktober 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: For de aller fleste vil effekten av circadin avta etter langtidsbruk, men det er ikke alle det gjelder for da det er individuelle forskjeller der også. Den eneste måten å finne ut om effekten avtar eller ikke er jo å prøve det ut, men sannsynligvis vil den avta for deg. Anonymkode: e8da6...b7c Skal prøve det ut. Benzo avtar nå ihverfall i effekt, så verdt å prøve Circadin og satse på det beste. Kupton, tablettene er på 2 mg kan jeg ta 4 mg hvis effekten avtar?? Anonymkode: 29907...915 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.