Gå til innhold

Ny butikkmedarbeider ( han er ikke til å stole på) !


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har kommet en ny butikkmedarbeider og han er IKKE til å stole på! 

Han har tilbydd meg alkohol mot sex som mindreårig og jeg takket nei,  er svært bekymret for hva han kan gjøre mot andre mindreårige! 

Burde jeg gjøre noe eller skal jeg bare ti still ? 

 

Anonymkode: df39c...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har kommet en ny butikkmedarbeider og han er IKKE til å stole på! 

Han har tilbydd meg alkohol mot sex som mindreårig og jeg takket nei,  er svært bekymret for hva han kan gjøre mot andre mindreårige! 

Burde jeg gjøre noe eller skal jeg bare ti still ? 

 

Anonymkode: df39c...929

Tja. Det kan jo hende han har bestemt seg for å endre seg? Jeg vet ikke. Du får følge med litt og si fra til sjefen dersom du får mistanke om at han er i ferd med å gjøre noe slikt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillemus skrev:

Tja. Det kan jo hende han har bestemt seg for å endre seg?

Hæ? Hvordan kunne du greie å trekke en slik konklusjon ut av dette?

Anonymkode: 2a564...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Hvordan kunne du greie å trekke en slik konklusjon ut av dette?

Anonymkode: 2a564...644

Fått seg fast jobb - det må da være et bra tegn det? Tenkte jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har kommet en ny butikkmedarbeider og han er IKKE til å stole på! 

Han har tilbydd meg alkohol mot sex som mindreårig og jeg takket nei,

Hvor lenge siden var dette?

Anonymkode: e7243...84b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lillemus skrev:

Fått seg fast jobb - det må da være et bra tegn det? Tenkte jeg da.

Han har jo nettopp begynt i jobben (jmf ny butikkmedarbeider), og det var etter at han begynte der at han skal ha gjort dette det er snakk om. 

Anonymkode: 2a564...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han har jo nettopp begynt i jobben (jmf ny butikkmedarbeider), og det var etter at han begynte der at han skal ha gjort dette det er snakk om. 

Anonymkode: 2a564...644

Det kom ikke akkurat frem i startinnlegget og da stiller saken seg litt annerledes. Men da må jo dette ha skjedd nylig og du være veldig ung? Jobber du der også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Lillemus skrev:

Det kom ikke akkurat frem i startinnlegget og da stiller saken seg litt annerledes.

Jepp, det kom frem i første setning: 

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har kommet en ny butikkmedarbeider og han er IKKE til å stole på! 

 

Anonymkode: 2a564...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, det kom frem i første setning: 

 

Anonymkode: 2a564...644

Det står ikke NÅR han at tilbudt alkohol. For alt vi vet kan det ha vært for ti år siden.

Anonymkode: 629ad...e67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det står ikke NÅR han at tilbudt alkohol. For alt vi vet kan det ha vært for ti år siden.

Anonymkode: 629ad...e67

Ikke slik jeg forstod det i hvertfall. Når TS nevner at det har kommet en ny medarbeider og at han har tilbudt henne alkohol mor sex så sier det for meg at det har skjedd for ikke så lenge siden da han ble ny medarbeider. Hvis de har jobbet sammen i 10 år er han ikke ny. 

Anonymkode: 2a564...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke slik jeg forstod det i hvertfall. Når TS nevner at det har kommet en ny medarbeider og at han har tilbudt henne alkohol mor sex så sier det for meg at det har skjedd for ikke så lenge siden da han ble ny medarbeider. Hvis de har jobbet sammen i 10 år er han ikke ny. 

Anonymkode: 2a564...644

Da forstår vi dette på to helt forskjellige måter. Jeg forsto det som at denne fyren NÅ har begynt å jobbe i samme butikk som trådstarter og at han FOR LENGE SIDEN, da hun var mindreårig, hadde tilbudt henne alkohol i bytte mot sex. For dersom ts fremdeles er mindreårig er det vel lite trolig at hun jobber i en butikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Hvordan kunne du greie å trekke en slik konklusjon ut av dette?

Anonymkode: 2a564...644

Setningen i startinnlegget er tvetydig. Den kan leses som om han var mindreårig da han tilbød sex for alkohol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Gargamel skrev:

Setningen i startinnlegget er tvetydig. Den kan leses som om han var mindreårig da han tilbød sex for alkohol.

Hehe, er nok bare TS selv som kan oppklare mysteriet. 

Anonymkode: 2a564...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Lillemus skrev:

Da forstår vi dette på to helt forskjellige måter. Jeg forsto det som at denne fyren NÅ har begynt å jobbe i samme butikk som trådstarter og at han FOR LENGE SIDEN, da hun var mindreårig, hadde tilbudt henne alkohol i bytte mot sex. For dersom ts fremdeles er mindreårig er det vel lite trolig at hun jobber i en butikk?

Skjønner, hihi. TS får oppklare

Anonymkode: 2a564...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår det slik at ts er mindreårig og ble tilbudt alkohol mot sex.  Det står ingenting om ts jobber i butikken eller er kunde.

Dette er svært alvorlig og bør tas opp med noen voksne som har ansvar.

Anonymkode: 9daf1...272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår det slik at ts er mindreårig og ble tilbudt alkohol mot sex. 

Hun skriver da ingen ting om når det skjedde.

Anonymkode: 629ad...e67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts hær. Han tilbydde meg alkohol mot sex for 2 år siden altså da jeg var 13 år gammel ( og nei jeg så mye yngre ut enn 13)... det var ikke bare snakk om å tilby, han presset meg om dere skjønner ? Jeg skal knulle deg, kom igjen osv. Jeg må ha et knull!  ( han var 20 da det skjedde)... jeg blei ikke voldtatt men det var svært ubehagelig og jeg følte meg trakassert. Han var ganske aggressiv da han spurte, veldig sint og rett på... 

Han har nettopp startet på jobb hær på en butikk og jeg føler meg ikke helt trygg på han. Jeg er redd at han skal utnytte noen, men så vet jeg ikke om jeg bare skal holde kjeft eller si fra. 

Anonymkode: df39c...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts hær. Han tilbydde meg alkohol mot sex for 2 år siden altså da jeg var 13 år gammel ( og nei jeg så mye yngre ut enn 13)... det var ikke bare snakk om å tilby, han presset meg om dere skjønner ? Jeg skal knulle deg, kom igjen osv. Jeg må ha et knull!  ( han var 20 da det skjedde)... jeg blei ikke voldtatt men det var svært ubehagelig og jeg følte meg trakassert. Han var ganske aggressiv da han spurte, veldig sint og rett på... 

Han har nettopp startet på jobb hær på en butikk og jeg føler meg ikke helt trygg på han. Jeg er redd at han skal utnytte noen, men så vet jeg ikke om jeg bare skal holde kjeft eller si fra. 

Anonymkode: df39c...929

Snakk med en voksen om dette så fort du kan.  Foreldrene dine, lærerne dine, helsesøster osv.  La dem ta beslutninger videre.  Dette er alvorlig og du er et barn som skal tas vare på.

Anonymkode: 9daf1...272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...