Gå til innhold

Kan jeg leve på det frem til julaften ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan jeg leve på bare nutrilett Sjokolade Shake fra nå og frem til julaften hvis jeg passer på å spise vanlig mat 1 gang i uka ? 

6 dager uten fast føde og bare nutrilett Shake og 1 dag med vanlig husmannkost frem i dag og frem til julaften ? 

Anonymkode: 20bb3...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså hver Søndag skal jeg spise normalt, men de andre dagene skal jeg kun drikke nutrilett Shake. Jeg har tenkt å holde på slik til julaften. Kan jeg overleve på det eller er det fare for at jeg kommer til å dø før den tiden ? Har mange kilo og ta av :) trenger bare et ja eller nei svar. Hvis det finnes sykepleiere hær på forumet som kan svare på det så hadde jeg blitt veldig glad! Jeg får jo i meg næring hver dag, det er ikke akuratt en vann diett… 

Anonymkode: 20bb3...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Altså hver Søndag skal jeg spise normalt, men de andre dagene skal jeg kun drikke nutrilett Shake. Jeg har tenkt å holde på slik til julaften. Kan jeg overleve på det eller er det fare for at jeg kommer til å dø før den tiden ? Har mange kilo og ta av :) trenger bare et ja eller nei svar. Hvis det finnes sykepleiere hær på forumet som kan svare på det så hadde jeg blitt veldig glad! Jeg får jo i meg næring hver dag, det er ikke akuratt en vann diett… 

Anonymkode: 20bb3...74d

Du dør neppe av det, men jeg tviler faktisk sterkt på at du vil gidde å drikke kun shaker 6 dager i uka i 14 uker. Les på pakningsvedlegget hva anbefalingen er, jeg tror neppe det er meningen at man skal leve kun på dette, men at man kan bytte ut 1-2 måltider om dagen med denne shaken og ellers spise 1-2 vanlige måltider. TROR jeg, jeg har aldri prøvd meg på noe slikt. Og om du faktisk gjennomfører dette og så fyker rett på julemat i en drøy uke etterpå er jeg redd du vil angre bittert... Magen din vil få sjokk og det vil bli en lite trivelig jul.

Hva med å ta det roligere i matveien i stedet? Bruke shake til frokost og ev. kvelds og spise en sunn lunsj og middag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes fryktelig stusselig ut. Og vondt. Og slitsomt. Og du blir sykt sulten. 

Shake er ikke mat, det bør heller brukes som et tillegg for de som ønsker å gå opp i vekt. Å drikke kaloriene dine er ikke særlig mettende eller næringsrikt, og bør unngås. Det som fører til vektnedgang er kaloriundeskudd. Altså spise færre kalorier enn du brenner. Ved å ikke drikke kaloriene, og velge mat som er litt magrere (mye grønnsaker, ikke steke maten i masse fett feks), ikke spise så mye godteri eller slike ting, vil du gå ned i vekt. 

Spis vanlig mat, tenk at du skal ha en livsstil, ikke en diett. Om du lever på shake i så mange uker vil du bli sulten, miste energi, sur og til slutt sannsynligvis gå på en kjempesmell der du spiser masse.

Anonymkode: 746b9...5e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså hver Søndag skal jeg spise normalt, men de andre dagene skal jeg kun drikke nutrilett Shake. Jeg har tenkt å holde på slik til julaften. Kan jeg overleve på det eller er det fare for at jeg kommer til å dø før den tiden ? Har mange kilo og ta av :) trenger bare et ja eller nei svar. Hvis det finnes sykepleiere hær på forumet som kan svare på det så hadde jeg blitt veldig glad! Jeg får jo i meg næring hver dag, det er ikke akuratt en vann diett… 

Anonymkode: 20bb3...74d

Mener du at anonyme mennesker skal være ansvarlig for din helsetilstand? Ingen her kan vite hva slags helse du har nå og om dette er forenlig med det opplegget du skisserer. Er du usikker bør du spørre fastlegen din

Anonymkode: 5096a...089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mener du at anonyme mennesker skal være ansvarlig for din helsetilstand? Ingen her kan vite hva slags helse du har nå og om dette er forenlig med det opplegget du skisserer. Er du usikker bør du spørre fastlegen din

Anonymkode: 5096a...089

Hvem har sakt at dere skal være ansvarlig for det ? Jeg velger jo selv om jeg vil følge de rådene jeg får hær eller ikke... 

Anonymkode: 20bb3...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, ekte nick skrev:

Nei. Annenhver dag kan du prøve isteden. 

Ny her? Eller bare nytt bilde?

Anonymkode: 72048...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er imot slik type slanking.  Jeg råder deg heller til å spise sunne faste måltider 3-4, ganger om dagen pluss mosjonere. 

Meld deg inn på et treningssenter og løp på mølle. Eller tren ute. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...