Gå til innhold

Fiksert på sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg leser i aviser fra et annet land om en datter som anklager sin far for misbruk.  Datteren er ca. 60 år og faren 80 år.  Far har vært høytstående politiker og meget innflytelsesrik.  Det er flere damer som har stått frem og anklaget han for sexuelle trakassareringer og bl.a hans niese som han skrev sexuelle brev til da hun var ungdom.  Det har han innrømmet siden brevene finnes.

Han påstår at datteren er unormalt fiksert på sex pga. hennes bipolar lidelse.  Han fikk henne tvangsinnlagt flere gange før i tiden. og hun påstår at det var pga. hans høye stillinger.

Er det hold i det at mennesker med bipolar lidelse blir veldig seksuelt fikserte?  Mannen er meget skrivefør og det er først nå som damene og der bl.a. datteren blir trodd.

Anonymkode: a2c32...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere bipolare vil nok avkrefte at de er mer fixerte på sex enn andre, men det er fordi de ikke har nok selv - innsikt. Bipolare er oversexuelle dyr! 😃

Anonymkode: 07185...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kupton skrev:

I oppstemte faser er økt sexlyst et helt vanlig symptom.

Er ikke bare i oppstemte faser, nei.

Anonymkode: 07185...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, kupton skrev:

I oppstemte faser er økt sexlyst et helt vanlig symptom.

Økt sexlyst er noe helt annet enn å anklage sin far for sexuelt misbruk av en som barn.

Anonymkode: a2c32...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Økt sexlyst er noe helt annet enn å anklage sin far for sexuelt misbruk av en som barn.

Anonymkode: a2c32...040

Det er riktig. Men jeg svarte på TS sitt spørsmål.

Men faren er jo rik, så en anklage mot han kan jo gi både penger og oppmerksomhet. Mange gjør hva som helst for å oppnå det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drømmeautomat
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere bipolare vil nok avkrefte at de er mer fixerte på sex enn andre, men det er fordi de ikke har nok selv - innsikt. Bipolare er oversexuelle dyr! 😃

Anonymkode: 07185...3b0

Så fint å se at også psykisk utviklingshemmede kan ha nytte av dette forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, kupton skrev:

Det er riktig. Men jeg svarte på TS sitt spørsmål.

Men faren er jo rik, så en anklage mot han kan jo gi både penger og oppmerksomhet. Mange gjør hva som helst for å oppnå det.

Jeg er ts.  Faren er ikke spesielt rik og jeg tror ikke det er snakk om penger her.  Han er en innflytelsesrik mann og har vært høyt profilert politiker både i hjemlandet og internasjonalt.  Det er mange andre kvinner som står frem og det er ingen tvil at han har vært en jentefut i alle år.  At han har gått over streken mange ganger som en innflytelsesrik mann er ganske sikkert.

Det er han som påstår at datteren er fiksert på sex og at hun har overbevist alle kvinnene som anklager han nå.  Jeg er opptatt av å prøve og forstå om det er hold i hans påstander at det følger bipolar lidelse å ha vanvittige fantasier om misbruk av den ene og den andre.

Anonymkode: a2c32...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmeautomat

Nei! Bipolar gir ikke større sjanser for fantasier om misbruk. Denne faren forsøker åpenbart å diskreditere datteren ved å utnytte diagnosen hennes. Bipolar kan gi økt sekslyst i maniske eller hypomane faser, det er det hele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er han som påstår at datteren er fiksert på sex og at hun har overbevist alle kvinnene som anklager han nå.  Jeg er opptatt av å prøve og forstå om det er hold i hans påstander at det følger bipolar lidelse å ha vanvittige fantasier om misbruk av den ene og den andre.

Anonymkode: a2c32...040

Er ikke dette en ganske vanlig reaksjon når overgripere blir konfrontert med hva de har gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Drømmeautomat skrev:

Så fint å se at også psykisk utviklingshemmede kan ha nytte av dette forumet.

Ha-ha! Jeg er ikke psykisk utviklingshemmet,bare overbevist om at bipolare er mer opptatt av sex enn andre. Var nemlig sammen med ei, og jeg greide ikke å holde tritt med henne. Hun var needy hele tiden! Skulle ha meg til frokost,middag, og kvelds! Hennes store sexuelle behov var en av grunnene til at det ble slutt mellom oss. Hun mente jeg ikke stilte nok opp for henne ...

Anonymkode: 07185...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ha-ha! Jeg er ikke psykisk utviklingshemmet,bare overbevist om at bipolare er mer opptatt av sex enn andre. Var nemlig sammen med ei, og jeg greide ikke å holde tritt med henne. Hun var needy hele tiden! Skulle ha meg til frokost,middag, og kvelds! Hennes store sexuelle behov var en av grunnene til at det ble slutt mellom oss. Hun mente jeg ikke stilte nok opp for henne ...

Anonymkode: 07185...3b0

Jeg er bipolar og lever i sølbat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jensemann
3 timer siden, Hugo skrev:

På medisiner er det nesten helt fraværende. 

Det stemmer nok ikke alltid.

Men tror vi må slå fast at libido er like individuell hos gruppen med bipolare, som hos mennesker ellers i samfunnet.

Mange bipolare er klart kåtere i oppstemt og blandet fase. Noen er det også i depressive faser, og andre er like kåte / ukåte hele tiden uavhengig av svingninger.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
8 minutter siden, jensemann skrev:

Det stemmer nok ikke alltid.

Men tror vi må slå fast at libido er like individuell hos gruppen med bipolare, som hos mennesker ellers i samfunnet.

Mange bipolare er klart kåtere i oppstemt og blandet fase. Noen er det også i depressive faser, og andre er like kåte / ukåte hele tiden uavhengig av svingninger.

 

Nemlig

idiotisk å slå alle under samme kam eller hva det heter

mamma levde nå i sølibat i 18 år manisk eller ikke

troe jeg blir å følge samme båt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, elina777 skrev:

Jeg er bipolar og lever i sølbat

Er du aldri kåt heller? Onanerer du aldri?

Anonymkode: 07185...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje du er asexuell.

Anonymkode: 07185...3b0

Nei kan gjerne ha sex om jeg får han jeg er forelska i:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, elina777 skrev:

Nei kan gjerne ha sex om jeg får han jeg er forelska i:)

Da må du fantasere om han da. Onanere til fantasiene dine .... 😋

Anonymkode: 07185...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...