Gå til innhold

Moren til den syke 4-åringen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun kan ikke sies å samarbeide når hun krever å få bli med hjem hvis sønnen skal få helsehjelp i Norge. Hvis hun virkelig er opptatt av at sønnen skal få hjelp,så burde hun ha tillat at han reiser alene .

Jævla IS kjerring!

Anonymkode: f4347...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun kan ikke sies å samarbeide når hun krever å få bli med hjem hvis sønnen skal få helsehjelp i Norge. Hvis hun virkelig er opptatt av at sønnen skal få hjelp,så burde hun ha tillat at han reiser alene .

Jævla IS kjerring!

Anonymkode: f4347...59a

La henne råtne der hun er, og ta barnet med makt.

Anonymkode: 3fb3e...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La henne råtne der hun er, og ta barnet med makt.

Anonymkode: 3fb3e...c75

Enig.

Anonymkode: f4347...59a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun kan ikke sies å samarbeide når hun krever å få bli med hjem hvis sønnen skal få helsehjelp i Norge. Hvis hun virkelig er opptatt av at sønnen skal få hjelp,så burde hun ha tillat at han reiser alene .

Jævla IS kjerring!

Anonymkode: f4347...59a

Hun bruker jo ungen som brekkstang for å komme seg til Norge, det er det ingen som helst tvil om. At det er vanskelig å slippe fra seg et sykt barn har jeg all forståelse for, men at hun heller sitter og ser på at barnet blir sykere og sykere - det er virkelig uforståelig. Om jeg har forstått det riktig så har barnet også besteforeldre i Norge som er villige til å stille opp for det om det kommer hit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger minner denne saken meg om « tyskertøsene». Unge kvinner og tenåringer som rotet seg bort i « feile» menn. En del av IS-kvinnene er nok farlige og overgitt sin ekstreme tro men mange er nok mer hjernevasket eller lokket inn i noe de ikke forutså.  Nå er det fryktveldet som rår og avstraffelser av de som stiller spørsmål ved det hele. Jeg føler sorg og fortvilelse over unge mødre og den situasjonen de er i. Dette var ikke det livet de var tenkt til. Og fortvilelsen foreldre må kjenne på her i Norge.  Kanskje de i sin desperasjon etter  å komme ut av leiren gjør det vanskelig å gi fra seg den eneste billetten ut ?Nemlig barna. 

Anonymkode: bfb48...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...