Gå til innhold

Inspirert av dette med å være dissosiativ..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er vokst opp med foreldre som begge drakk og jeg var utsatt for stort omsorgssvikt under oppveksten. Det var mye som skjedde som barn ikke skal oppleve, uten at jeg skal gå inn på det nå. Det er mye jeg ikke husker, jeg husker bare bruddstykker og det jeg husker føler er ikke meg på en måte. Det er akkurat som om jeg ser en film el, som jeg bare observerer uten å føle noe om det. Mye var nok svært skremmende for et lite barn, men jeg husker eller føler ikke det. Alt jeg vet er at en liten jente er med på disse tingene, hun er noen ganger 2-3 år og andre ganger 6-8 år. 

Jeg merker at behandler legger ekstra merke til det når jeg snakker om disse tingene og hun spør endel rundt det, og hun forteller at sånne ting er vanlig fordi det jeg opplevde var for vanskelig å håndtere. Som små barn har man ikke mulighet til å håndtere og takle sånt. Men hun har aldri brukt ord som dissosiasjon ol.

Anonymkode: 008c9...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...