Gå til innhold

Er for sint til å få god søvn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er sint og irritert hele tiden, slik at jeg ikke får sovet ordentlig og slik har det holdt på i noen år nå. 

Anonymkode: e7ca7...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sint og irritert hele tiden, slik at jeg ikke får sovet ordentlig og slik har det holdt på i noen år nå. 

Anonymkode: e7ca7...de2

Går du i behandling? Da kan du jo be om å få noe å sove på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sint og irritert hele tiden, slik at jeg ikke får sovet ordentlig og slik har det holdt på i noen år nå. 

Anonymkode: e7ca7...de2

Får du hjelp til å finne ut hvorfor du er så sint og irritert og hvordan du kan løse det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sint og irritert hele tiden, slik at jeg ikke får sovet ordentlig og slik har det holdt på i noen år nå. 

Anonymkode: e7ca7...de2

Har du prøvd med en tøff treningsøkt noen  timer før du skal sove?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinne er noen ganger et tegn på hjelpesløshet, følelse av å ha blitt avvist eller tråkket på, såret , at livet går en imot, depresjon ol. For min del hjalp det å få sette ord på akkurat hva som gjorde meg sint. Jeg snakket med en psykolog med en ganske høy stemme og ventet på å bli stoppet .Men terapeuten tok imot sinnet mitt og alt jeg liret ut av meg. Etterpå hadde jeg en helt annen ro og var ikke så sint lenger. 

Anonymkode: 40dbe...cf6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...