Gå til innhold

Mistanke om at samboer er homofil..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han bryr seg ikke særlig om sex. Vi har sex max cirka en gang i måneden. Han har en bestekamerat som er i forhold men han treffer han hver dag omtrent. Men jeg begynner å mistenke noe der men er det noen som har opplevd menn som knappt vil ha sex? 

Anonymkode: 074d7...313

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han bryr seg ikke særlig om sex. Vi har sex max cirka en gang i måneden. Han har en bestekamerat som er i forhold men han treffer han hver dag omtrent. Men jeg begynner å mistenke noe der men er det noen som har opplevd menn som knappt vil ha sex? 

Anonymkode: 074d7...313

Det er ikke uvanlig og det kan være mange grunner til at en mann ikke vil ha /tar initiativ til sex. Jeg har en bestevenninne jeg snakker med omtrent daglig, det gjør meg ikke lesbisk 🙂 Hvorfor spør du ham ikke?

Anonymkode: f4c53...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han bryr seg ikke særlig om sex. Vi har sex max cirka en gang i måneden. Han har en bestekamerat som er i forhold men han treffer han hver dag omtrent. Men jeg begynner å mistenke noe der men er det noen som har opplevd menn som knappt vil ha sex? 

Anonymkode: 074d7...313

For de fleste er det med homofil legning i dag greit. Noe annet er jo om man er i et religiøst miljø/, det kan medføre store vansker med å erkjenne sin egen legning, selv i dag med den utstrakte aksept som er der.

Anonymkode: 5aeab...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han bryr seg ikke særlig om sex. Vi har sex max cirka en gang i måneden. Han har en bestekamerat som er i forhold men han treffer han hver dag omtrent. Men jeg begynner å mistenke noe der men er det noen som har opplevd menn som knappt vil ha sex? 

Anonymkode: 074d7...313

Hva gjør de sammen?

Anonymkode: 00219...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...