Gå til innhold

Billige hoteller i Oslo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å ta en liten weekendtur til Oslo. Noen som vet om noen billige og praktiske steder å bo i Oslo mens jeg er der?

Noen bra steder å spise? Noe spesiellt fint å se og få med seg/ gjøre på? 

 

Anonymkode: 0e6a3...7d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vurderer å ta en liten weekendtur til Oslo. Noen som vet om noen billige og praktiske steder å bo i Oslo mens jeg er der?

Noen bra steder å spise? Noe spesiellt fint å se og få med seg/ gjøre på? 

 

Anonymkode: 0e6a3...7d2

hva med airbnb?

Anonymkode: 41e0d...79f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om noen billige og praktiske steder å bo i Oslo mens jeg er der?

Det er jo ikke billig å bo på hotell i Oslo sentrum. Jeg vet ikke mye om hotellprisene siden jeg bor i Oslo, men jeg vet at yngre folk uten altfor mye penger ofte bor på Anker. Strøket er ikke idyllisk, men det er sentralt. Du får sammenlikne med andre steder selv.

https://anker-hotel.no/

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noe spesielt fint å se og få med seg/ gjøre på? 

Hva liker du, da? Kultur, museer, severdigheter,.... Oppgi interesser, omtrent når du kommer (høst / førjul / midtvinters) og om det er et poeng at det er billig / gratis, så får du tips. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare dra til utlandet i stedet? Men se på booking. Park inn f.eks har billig og greie rom. 

Anonymkode: 907e1...a14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke bare dra til utlandet i stedet? Men se på booking. Park inn f.eks har billig og greie rom. 

Anonymkode: 907e1...a14

Du sier noe der. Det er mer fristende å dra utenlands med tanke på at det mulig ikke blir noe dyrere. 

Anonymkode: 0e6a3...7d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du sier noe der. Det er mer fristende å dra utenlands med tanke på at det mulig ikke blir noe dyrere. 

Anonymkode: 0e6a3...7d2

Jeg skal til København med båt tur/retur og 1 overnatting på hotell. Det kommer på 2600 for 2 stykker. Du kan få det litt billigere med å bestille på nett og å ha den billigste lugaren.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...