Gå til innhold

Anmelde politiet til politiet ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mener at politiet brøyt taushetsplikten når de ga meg beskjed om at jeg var anmeldt foran mange andre folk. 

De kunne sakt det på 2 manns hånd og ikke foran mange ukjente på åpen gate. 

 

Hvordan anmelder jeg de ? 

Anonymkode: 94104...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener at politiet brøyt taushetsplikten når de ga meg beskjed om at jeg var anmeldt foran mange andre folk. 

De kunne sakt det på 2 manns hånd og ikke foran mange ukjente på åpen gate. 

 

Hvordan anmelder jeg de ? 

Anonymkode: 94104...10a

Ser ikke poenget.

Anonymkode: ff9c4...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener at politiet brøyt taushetsplikten når de ga meg beskjed om at jeg var anmeldt foran mange andre folk. 

De kunne sakt det på 2 manns hånd og ikke foran mange ukjente på åpen gate. 

 

Hvordan anmelder jeg de ? 

Anonymkode: 94104...10a

Hvis det ikke var mer enn omtrent dette: "Du blir anmeldt for dette", vil du nok ikke komme noen vei. Det blir omtrent som om noen skulle hørt legen din si. "Jeg sykemelder deg en uke for dette".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En anmeldelse betyr ikke at du er skyldig, selv om det er pinlig. 

Jeg ble selv anmeldt tidligere i livet mitt. Tenker fortsatt på at jeg vet jo lite om hvem som vet om anmeldelsen. Jeg tenker på om sjefen på jobben har fått vite noe selv om det var en privat "krangel" i et brudd. Det ble henlagt og jeg fikk ingen skyld/ dom for noe. Det var ingen alvorlig sak selv om den ble litt blåst opp. 

 

Anonymkode: 9fb84...521

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kupton skrev:

Hvis det ikke var mer enn omtrent dette: "Du blir anmeldt for dette", vil du nok ikke komme noen vei. Det blir omtrent som om noen skulle hørt legen din si. "Jeg sykemelder deg en uke for dette".

Når man blir sykmeldt og folk hører det så lager de seg ikke sine egne teorier om hva som feiler meg, men når man blir anmeldt så blir man stemplet som kriminell! 😢

Anonymkode: 94104...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når man blir sykmeldt og folk hører det så lager de seg ikke sine egne teorier om hva som feiler meg, men når man blir anmeldt så blir man stemplet som kriminell! 😢

Anonymkode: 94104...10a

Det finnes mange eksempler på det stikk motsatte - at folk spekulerer vilt i andres grunner til å være sykmeldt, og at anmeldelser ikke fører til noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når man blir sykmeldt og folk hører det så lager de seg ikke sine egne teorier om hva som feiler meg, men når man blir anmeldt så blir man stemplet som kriminell! 😢

Anonymkode: 94104...10a

Jeg følte meg stemplet som kriminell pga anmeldelser mot meg fra en eksmann. Jeg husker at jeg leide leilighet en plass. Og utleierne fikk det med seg. Men de taklet det fint. Men jeg følte meg virkelig dum som hadde blitt anmeldt  

Jeg tenker på det i dag. Politiet etterforsket saken og jeg vet ikke om sjefen på jobben min ble kontaktet om anmeldelsen. Han virket veldig rar i etterkant. Så derfor ble jeg usikker og redd for det. Er det fortsatt for det høres jo ikke akkurat positivt å bli anmeldt  

Men anmeldelsen ble henlagt. Og det var riktig med tanke på at jeg ikke var skyldig i situasjonen. Men allikevel: mange vil nok bruke ordene : hun / han ble anmeldt som noe veldig negativt. Men du skal ikke se på det sånn. For en anmeldelse betyr ikke at du er skyldig. 

Anonymkode: 9fb84...521

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, laban skrev:

Det finnes mange eksempler på det stikk motsatte - at folk spekulerer vilt i andres grunner til å være sykmeldt, og at anmeldelser ikke fører til noe som helst.

Sykemeldinger er også noe folk spekulerer villt i. Det er sant  

Anonymkode: 9fb84...521

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...