Gå til innhold

Brå kurere langtidsalkalose


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herregud jeg føler meg så utrolig energisk etter at legen gav meg Orion og kaliumtilskudd mot alkalose, jeg føler meg som den råeste kulingen som bare freser rundt med evig POWEER og bare koser meg. Jeg har all julestemmning i hele meg og bare kuuulern til tusen. Kjeven min gnisser tenner helt av seg selv, men det gjør ikke noe for jeg har tyggis og jeg tygger som bare fillern. Tygg tygg tygg tygg kssksksksk det er så nydelig digg og alt er bare majestetisk kult med den chilleste musikken i øret og bare nyter livet. Herregud det er så digg, men hører av og til stemmer og ser skygger danse på veggen og det er bare så innmarei kult. Hva skjer å folkens hvordan er kvelden deres forr jeg kommer til å være oppe lenge lenge :D og bare ta denne kvelden til det fulleste fulle for det her er på ett helt nytt nivå fikk noe seroquel av legen som bablet om noe dopaminergisk storm av å gå ut av alkalose som har vart lenge og det skulle fungere som brems men jeg har full fullstendig kontroll og trenger ikke noe av det greine deer. Når jeg er så fet som jeg er og takler dette lett bare barnemat nå skal jeg kose meg med burger og bare digge smaken og velsigne tunga med bacon cheeze a for det her er det jeg snakker om. Herligheten som er pakket nytelse med grillkrydder og pommes frites skal tygges med ære. Men jeg har bedre ting å gjøre enn å svare her så still dere i kø og vent med takknemligheet for kongen skal kulen så snakkes for jeg har tusen ting jeg skal få gjort med å rydde huset og digge til eminem, rydde en gang til, slakken på sofaen skjer ikke og ta meg en løpetur for hvorfor ikke jeg må bare passe på å drikke for vannet renner ut av meg som krana på full gass sluker glass etter glass, men det er rått ass. Dagen og natten og natten etter der skal brukes til det fulle trenger ikke planlegge for det her blir sinnsykt bra hva enn jeg gjør føler meg som den heldigste gladkaren som rocker livet med glans nå skal det bli så bra så vi snakkes har ikke tid til å sløse mer tull bort på nettet nå ass dere stakkarer vet ikke hva dere går glipp av tudellu

Anonymkode: bc110...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...