Gå til innhold

Hvite menn som pusher 50 er i stadig stigende grad utrivelige


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

https://www.dagbladet.no/kultur/jeg-liker-ikke-gjengen-min/71668322

Misforstå meg rett. Jeg liker flere av dem som mennesker. Brorparten av mine venner er med i denne gjengen. Men som gruppe er vi i stadig stigene grad ganske utrivelige. Vi er en gjeng som konstant føler vi må belyse i-landsproblemer. Vi blir grenseløst provoserte av Greta Thunbergs FN-tale, av bompenger, Metoo og av feminisme. Jeg må rett og slett si unnskyld på vegne av gjengen min.

Den eneste trøsten er at det finnes to gjenger som er verre. Det er henholdsvis gjengen «Hvite Menn Som Pusher 60», og «Hvite Menn Som Pusher 70». De er verre enn oss. «Hvite Menn Som Pusher 50» er ikke så sutrete og fordomsfulle som dem. Ennå.

Mulig dette er ironi?

Anonymkode: 99b6f...e40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.dagbladet.no/kultur/jeg-liker-ikke-gjengen-min/71668322

Misforstå meg rett. Jeg liker flere av dem som mennesker. Brorparten av mine venner er med i denne gjengen. Men som gruppe er vi i stadig stigene grad ganske utrivelige. Vi er en gjeng som konstant føler vi må belyse i-landsproblemer. Vi blir grenseløst provoserte av Greta Thunbergs FN-tale, av bompenger, Metoo og av feminisme. Jeg må rett og slett si unnskyld på vegne av gjengen min.

Den eneste trøsten er at det finnes to gjenger som er verre. Det er henholdsvis gjengen «Hvite Menn Som Pusher 60», og «Hvite Menn Som Pusher 70». De er verre enn oss. «Hvite Menn Som Pusher 50» er ikke så sutrete og fordomsfulle som dem. Ennå.

Mulig dette er ironi?

Anonymkode: 99b6f...e40

teksten er ikke ironi .

Anonymkode: 3cd77...c08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Hvite heterofile menn er de som det er lov å snakke ned vettu, generalisere, og demonisere. Vi er jo patriarkatet..........

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skremmende å lese slik rasisme i landsdekkende aviser.

 

Mulig det har noe med dette å gjøre:

Utenlandske eiere bryr seg bare om profitt ikke konsekvenser for samfunnet, sier dagbladet :) 

https://www.dagbladet.no/kultur/norge-pa-auksjon/69796084

....  og dagbladet har utenlandske eiere

 

Spre all slags farlig grums, hva så om det ødelegger samfunnet da får vi bare enda mer å skrive om. 

 

Patetisk

Anonymkode: df504...b7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 time siden, Worrysome plenty skrev:

Hvite heterofile menn er de som det er lov å snakke ned vettu, generalisere, og demonisere. Vi er jo patriarkatet..........

Det er en hvit 40/50 mann som har skrevet teksten?

Anonymkode: 3cd77...c08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...