Gå til innhold

Avvisning.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde du giddet å ha videre kontakt med noen som flere ganger har avvist deg? Skal en bare kutte kontakten helt? 

Anonymkode: 06d96...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, da gidder jeg ikke mer. 

Anonymkode: c05ee...9b2

Tenker sånn jeg også. 

Anonymkode: 06d96...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du giddet å ha videre kontakt med noen som flere ganger har avvist deg? Skal en bare kutte kontakten helt? 

Anonymkode: 06d96...465

 

Du skriver ikke helt hvilke type avvisning det er, men regner med at det er enten en flørt / date / eller en som du ønsker å være venner med som har sagt seg uinteressert i å ha kontakt med deg. Dersom det er slik så ville jeg ha kuttet å ta kontakt igjen. Og levd videre. Jeg hadde forstått at vedkommende ikke var interessert i å ha kontakt med meg. Og jeg ville heller ikke vært interessert tilbake når vedkommende ikke gidder å ofre tid på meg, samt velger å avvise meg. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg slutter bare å ta mer kontakt med vedkommede. 

Anonymkode: 06d96...465

Er like greit vel. Er det ei venninne av deg?

Anonymkode: 7bd62...afd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg slutter bare å ta mer kontakt med vedkommede. 

Anonymkode: 06d96...465

Det ville jeg gjort. Du er vedkommendes tap så ikke bry deg. Bare slutt å ta kontakt og bruk din verdifulle tid på de som verdsetter kontakt med deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du giddet å ha videre kontakt med noen som flere ganger har avvist deg? Skal en bare kutte kontakten helt? 

Anonymkode: 06d96...465

Avhenger av hva du legger i at vedkommende har "avvist deg". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du giddet å ha videre kontakt med noen som flere ganger har avvist deg? Skal en bare kutte kontakten helt? 

Anonymkode: 06d96...465

Som Frosken og andre sier; det avhenger jo av konteksten her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Avvise: vise tilbake, avslå, si nei til. Kilde https://www.naob.no/ordbok/avvise

 

Anonymkode: c05ee...9b2

At noen sier nei til for eksempel mine forslag om å treffes fordi de er travle, anser jeg ikke som noen grunn til å kutte kontakt. Dersom noen sier nei til å treffes gjennom svært lang tid (for eksempel et par år) uten at det foreligger en objektiv hindring, vil vel medføre at jeg antar vedkommende ikke ønsker kontakt, dermedvil jeg sannsynligvis slutte å ta noen form for initiativ. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...