AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 Skrevet 6. oktober 2019 Hadde du giddet å ha videre kontakt med noen som flere ganger har avvist deg? Skal en bare kutte kontakten helt? Anonymkode: 06d96...465 0 Siter
XbellaX Skrevet 6. oktober 2019 Skrevet 6. oktober 2019 Hva legger du i avvisning? Hvordan avviser vedkommende deg? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 Skrevet 6. oktober 2019 Ja, da gidder jeg ikke mer. Anonymkode: c05ee...9b2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 Skrevet 6. oktober 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, da gidder jeg ikke mer. Anonymkode: c05ee...9b2 Tenker sånn jeg også. Anonymkode: 06d96...465 0 Siter
Thebutterfly Skrevet 6. oktober 2019 Skrevet 6. oktober 2019 (endret) 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde du giddet å ha videre kontakt med noen som flere ganger har avvist deg? Skal en bare kutte kontakten helt? Anonymkode: 06d96...465 Du skriver ikke helt hvilke type avvisning det er, men regner med at det er enten en flørt / date / eller en som du ønsker å være venner med som har sagt seg uinteressert i å ha kontakt med deg. Dersom det er slik så ville jeg ha kuttet å ta kontakt igjen. Og levd videre. Jeg hadde forstått at vedkommende ikke var interessert i å ha kontakt med meg. Og jeg ville heller ikke vært interessert tilbake når vedkommende ikke gidder å ofre tid på meg, samt velger å avvise meg. Endret 6. oktober 2019 av Thebutterfly 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 Skrevet 6. oktober 2019 Jeg slutter bare å ta mer kontakt med vedkommede. Anonymkode: 06d96...465 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 Skrevet 6. oktober 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg slutter bare å ta mer kontakt med vedkommede. Anonymkode: 06d96...465 Er like greit vel. Er det ei venninne av deg? Anonymkode: 7bd62...afd 0 Siter
Thebutterfly Skrevet 6. oktober 2019 Skrevet 6. oktober 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg slutter bare å ta mer kontakt med vedkommede. Anonymkode: 06d96...465 Det ville jeg gjort. Du er vedkommendes tap så ikke bry deg. Bare slutt å ta kontakt og bruk din verdifulle tid på de som verdsetter kontakt med deg. 0 Siter
frosken Skrevet 6. oktober 2019 Skrevet 6. oktober 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde du giddet å ha videre kontakt med noen som flere ganger har avvist deg? Skal en bare kutte kontakten helt? Anonymkode: 06d96...465 Avhenger av hva du legger i at vedkommende har "avvist deg". 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2019 Skrevet 6. oktober 2019 1 time siden, frosken skrev: Avhenger av hva du legger i at vedkommende har "avvist deg". Avvise: vise tilbake, avslå, si nei til. Kilde https://www.naob.no/ordbok/avvise Anonymkode: c05ee...9b2 0 Siter
cilie Skrevet 7. oktober 2019 Skrevet 7. oktober 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde du giddet å ha videre kontakt med noen som flere ganger har avvist deg? Skal en bare kutte kontakten helt? Anonymkode: 06d96...465 Som Frosken og andre sier; det avhenger jo av konteksten her. 1 Siter
frosken Skrevet 7. oktober 2019 Skrevet 7. oktober 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Avvise: vise tilbake, avslå, si nei til. Kilde https://www.naob.no/ordbok/avvise Anonymkode: c05ee...9b2 At noen sier nei til for eksempel mine forslag om å treffes fordi de er travle, anser jeg ikke som noen grunn til å kutte kontakt. Dersom noen sier nei til å treffes gjennom svært lang tid (for eksempel et par år) uten at det foreligger en objektiv hindring, vil vel medføre at jeg antar vedkommende ikke ønsker kontakt, dermedvil jeg sannsynligvis slutte å ta noen form for initiativ. 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.