Gå til innhold

Samboer ble sur fordi jeg ikke hilste...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg  var med samboeren på jobb. Vi satt på et lunsjrom. Han har ganske mange kollegaer. En kollega kom forbi ganske fort i gangen utenfor og sa hei. Han sa hei. Jeg rakk kun å smile fort for jeg registrerte han for sent til at jeg klarte å få sagt et hei. 

Samboeren min begynte å fortelle høyt at det var ufint av meg å ikke hilse om igjen og om igjen. Det verste var at kollegaen gikk inn på et toalett ved siden av og kunne høre alt. Jeg synes dette ble ganske pinlig. Begynte også å klandre meg selv for at jeg ikke hadde reagert fortere med å si hei. Følte meg slem rett og slett. Og nå skammer jeg meg. 

Hva hadde du tenkt etter en slik situasjon? Hadde du blitt brydd? 

Anonymkode: e2e7f...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg  var med samboeren på jobb. Vi satt på et lunsjrom. Han har ganske mange kollegaer. En kollega kom forbi ganske fort i gangen utenfor og sa hei. Han sa hei. Jeg rakk kun å smile fort for jeg registrerte han for sent til at jeg klarte å få sagt et hei. 

Samboeren min begynte å fortelle høyt at det var ufint av meg å ikke hilse om igjen og om igjen. Det verste var at kollegaen gikk inn på et toalett ved siden av og kunne høre alt. Jeg synes dette ble ganske pinlig. Begynte også å klandre meg selv for at jeg ikke hadde reagert fortere med å si hei. Følte meg slem rett og slett. Og nå skammer jeg meg. 

Hva hadde du tenkt etter en slik situasjon? Hadde du blitt brydd? 

Anonymkode: e2e7f...d29

Jeg hadde blitt sint på samboeren. Jeg hadde ikke godtatt dette.

Anonymkode: 8e322...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde blitt sint på samboeren. Jeg hadde ikke godtatt dette.

Anonymkode: 8e322...200

Jeg synes det ble flaut. Jeg fikk jo regelrett høylytt kjeft som kollegaen kunne høre da han satt på toalettet ved siden av. Godt at du forstår situasjonen. Jeg synes det var lite tenkt av samboer å si slikt høyt fordi jeg ikke rakk å reagere med å hilse i farten.  Ville så gjerne hilst men jeg reagerte for sent. 

Anonymkode: e2e7f...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det ble flaut. Jeg fikk jo regelrett høylytt kjeft som kollegaen kunne høre da han satt på toalettet ved siden av. Godt at du forstår situasjonen. Jeg synes det var lite tenkt av samboer å si slikt høyt fordi jeg ikke rakk å reagere med å hilse i farten.  Ville så gjerne hilst men jeg reagerte for sent. 

Anonymkode: e2e7f...d29

Voldsom overreaksjon av din samboer, og ufint og unødvendig å skjelle deg ut enten kollega hørte eller ikke. Antar han ønsket å gjøre inntrykk på kollega på din bekostning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva hadde du tenkt etter en slik situasjon? Hadde du blitt brydd? 

Anonymkode: e2e7f...d29

Jeg hadde blitt flau på min samboers vegne - det er han som driter på draget her, ikke du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Lillemus skrev:

Jeg hadde blitt flau på min samboers vegne - det er han som driter på draget her, ikke du.

Enig. Det var så unødvendig å si det høyt mens kollegaen er på toalettet hvor han kunne høre samboeren min konfrontere meg med at jeg ikke sa hei. Det var et uhell fra min side for fyren kom for brått inn og jeg rakk ikke å reagere. Men jeg smilte og det burde være greit nok. 

Anonymkode: e2e7f...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...