Gå til innhold

Kupton-ISW-andre. Legen satte foten ned.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har tatt ca 60 mg Sobril daglig lenge. I dag satte legen foten ned og ville ikke skrive ut mer til meg før om 2 uker. Det vil si at jeg må klare meg med 20 mg Sobril daglig de neste ukene. Kommer dette til å gå bra?? Kommer jeg til å "overleve"? Noen gode råd? Jeg får ikke noen nedtrappingsplan og legen hadde ikke tid å se meg før om 2 uker så derfor spør jeg dere kloke hoder. 🙂 

Anonymkode: 292a7...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 timer siden, kupton skrev:

Det blir ubehagelig med litt mer angst, men det går helt bra 🙂

Ts her. Takk for svar kupton!! Og et lite tilleggsspørsmål. Bør jeg komme angsten og uroen i "forkjøpet"? Tok Sobril, redusert dose i 16 tiden i går og da var jeg veldig urolig og angstfull. Mye abstinens Tok lang tid før jeg roet meg etter medisininntak.. Er det en god ide å ta medisinen tidligere i dag??

Anonymkode: 292a7...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, kupton skrev:

Du bør ta medisinen på den tiden av dagen da angsten vanligvis er sterkest.

Tusen takk for svar! Vet ikke helt hva jeg skulle ha gjort uten din hjelp her inne.. Angsten er vanligvis sterkest sein ettermiddag og mot kvelden, så da venter jeg å tar medisinen da.

Anonymkode: 292a7...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, kupton skrev:

Du bør ta medisinen på den tiden av dagen da angsten vanligvis er sterkest.

Man bør vel ta medisiner i god tid før angsten er sterkest. Blir som ved smerter,man tar medisiner før smertegjennombrudd. Venter man til smertene er oppadgående så må man ha høyre doser. Gjelder jo også ved feber osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...