Gå til innhold

Er så skuffet over meg selv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg klarte ikke å dra på en meget viktig trening idag fordi angsten vant over meg. Før har jeg klart det, mange ganger også, men denne gangen var jeg ikke sterk nok. 

Anonymkode: 6a8d8...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hva tenker du om dette selv da?

Anonymkode: 5725d...219

At jeg holder på og gir opp. 

Anonymkode: 6a8d8...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At jeg holder på og gir opp. 

Anonymkode: 6a8d8...270

Da gir du ikke opp, da.

Anonymkode: 920d5...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarte ikke å dra på en meget viktig trening idag fordi angsten vant over meg. Før har jeg klart det, mange ganger også, men denne gangen var jeg ikke sterk nok. 

Anonymkode: 6a8d8...270

Du må ikke gi opp, det er alltid flere sjanser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At jeg holder på og gir opp. 

Anonymkode: 6a8d8...270

synes du ikke det var litt dramatisk da ?  :) 

Anonymkode: 5725d...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

synes du ikke det var litt dramatisk da ?  :) 

Anonymkode: 5725d...219

Treningen. 

Anonymkode: 6a8d8...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Treningen. 

Anonymkode: 6a8d8...270

hva svarer du på ?

Anonymkode: 5725d...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarte ikke å dra på en meget viktig trening idag fordi angsten vant over meg. Før har jeg klart det, mange ganger også, men denne gangen var jeg ikke sterk nok. 

Anonymkode: 6a8d8...270

Prøv heller å gi deg selv empati for at du ikke klarte idag. Idag hadde du det så vanskelig at du ikke klarte og kanskje trenger du litt omsorg fra deg selv og tenke at det var OK idag. Så ser du fremover og tenker at det mest sannsynlig er annerledes neste gang. 

Anonymkode: 7b4d4...185

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøv heller å gi deg selv empati for at du ikke klarte idag. Idag hadde du det så vanskelig at du ikke klarte og kanskje trenger du litt omsorg fra deg selv og tenke at det var OK idag. Så ser du fremover og tenker at det mest sannsynlig er annerledes neste gang. 

Anonymkode: 7b4d4...185

Jeg vet ikke... føler at jeg har sviktet flere enn meg også, iallefall ser det sånn ut. Jeg tror det er riktig å legge inn årene nå. Jeg er for ustabil til å være med på noe. 

Anonymkode: 6a8d8...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke... føler at jeg har sviktet flere enn meg også, iallefall ser det sånn ut. Jeg tror det er riktig å legge inn årene nå. Jeg er for ustabil til å være med på noe. 

Anonymkode: 6a8d8...270

Prøv om du kan la være å drukne deg selv i selvkritikk. Husk SOAL-prinsippet (Stopp Observer Aksepter La gå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, frosken skrev:

Prøv om du kan la være å drukne deg selv i selvkritikk. Husk SOAL-prinsippet (Stopp Observer Aksepter La gå)

Jeg har så god grunn til å kritisere meg selv at du aner ikke, frosken. 

Anonymkode: 6a8d8...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke... føler at jeg har sviktet flere enn meg også, iallefall ser det sånn ut. Jeg tror det er riktig å legge inn årene nå. Jeg er for ustabil til å være med på noe. 

Anonymkode: 6a8d8...270

skjønner ikke hvorfor det å ikke komme seg på trening må gjøres til noe så dramatisk ? :) 

Anonymkode: 5725d...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har så god grunn til å kritisere meg selv at du aner ikke, frosken. 

Anonymkode: 6a8d8...270

Kanskje har du det, - men uansett så blir ingenting bedre av å fokusere på det. Også vet du egentlig godt at slike situasjoner blir litt i overkant store for deg. I morgen kommer du til å klare å se litt annerledes på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...