Gå til innhold

Vrangforestillinger og fungering


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor stor skal funksjonssvikten være før en ikke kan ta ansvar for egen fungering? 

Jeg ble innlagt akutt nå i kveld pga det de kalte vrangforestillinger. Jeg mener jeg fungerer helt greit og at jeg ikke har noen funksjonssvikt pga disse tankene. Det var "frivillig tvang", dvs at jeg hadde blitt lagt inn på paragraf om jeg ikke samtykket. Føler det litt som et overgrep. Men skal være her i alle fall til i morgen, så får man se hvordan det blir etter det. Om jeg skal hjem eller videreføres til allmenpsykiatrisk døgnbehandling.

Anonymkode: 145d3...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor stor skal funksjonssvikten være før en ikke kan ta ansvar for egen fungering? 

Jeg ble innlagt akutt nå i kveld pga det de kalte vrangforestillinger. Jeg mener jeg fungerer helt greit og at jeg ikke har noen funksjonssvikt pga disse tankene. Det var "frivillig tvang", dvs at jeg hadde blitt lagt inn på paragraf om jeg ikke samtykket. Føler det litt som et overgrep. Men skal være her i alle fall til i morgen, så får man se hvordan det blir etter det. Om jeg skal hjem eller videreføres til allmenpsykiatrisk døgnbehandling.

Anonymkode: 145d3...5cd

Hvordan gikk det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.10.2019 den 15.29, stjernestøv skrev:

Hvordan gikk det?

Har vært skjermet et par dager nå, og medisinert. Så har sovet nesten to døgn i strekk nå. Fikk telefonen tilbake i dag. Skal være her frem til fredag, og da skal jeg overføres til DPS døgn. Får fremdeles kraftige medisiner, så går jo rundt som en zombie her.

Anonymkode: 145d3...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært skjermet et par dager nå, og medisinert. Så har sovet nesten to døgn i strekk nå. Fikk telefonen tilbake i dag. Skal være her frem til fredag, og da skal jeg overføres til DPS døgn. Får fremdeles kraftige medisiner, så går jo rundt som en zombie her.

Anonymkode: 145d3...5cd

Du trengte sikkert de medisinene i begynnelsen da sikkert, tar jo noen dager før de virker også. Du må ha masse lykke til videre ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Du trengte sikkert de medisinene i begynnelsen da sikkert, tar jo noen dager før de virker også. Du må ha masse lykke til videre ❤️ 

Tusen takk! ❤️

Anonymkode: 145d3...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...