Gå til innhold

Hvordan takle at noen er sinte på deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er redd. Vil ikke klare å møte vedkommede mer. Hen ser sikkert ned på meg også. 

Anonymkode: 7a04c...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har løst seg. Jeg skal ikke møte vedkommede mer og trenger ikke være redd lenger. 

Anonymkode: 7a04c...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. La meg tippe: Du ser svart/hvitt (også) på dette. Alle som motsier deg er sinte på deg.

2. Det er ingen krise at noen er sinte på hverandre. Selv i de beste forhold som varer over noe tid, vil folk innimellom være sinte på hverandre. Det er helt normalt og går over igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har løst seg. Jeg skal ikke møte vedkommede mer og trenger ikke være redd lenger. 

Anonymkode: 7a04c...87c

Hjelper det deg noe å ha dette synet/ denne mestringsmåten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har løst seg. Jeg skal ikke møte vedkommede mer og trenger ikke være redd lenger. 

Anonymkode: 7a04c...87c

Det løste seg raskt på 30 minutter.

Anonymkode: 743be...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en interessant tråd likevel, hvordan takle at noen er sinte på deg? Jeg vet at et foreldrepar er sinte på MEG fordi jeg anklaget barnet deres for å drive med mobbing. Jeg har sett det med egne øyne altså. 

Det er ubehagelig å tenke på at jeg kunne møtt dem på gata f.eks., men så tenker jeg bare:

- "Har de en grunn til å være sint? (nei)".

- "Er det noe jeg bør be om unnskyldning for? (nei)". 

Hvis nei på begge, går jeg videre med det.

Anonymkode: 870cb...d1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...