Gå til innhold

Får man ny resept når man har brukt for mye?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt så store belastninger den siste mnd at jeg har vært mye fysisk dårllg. Daglig skallebank. Jeg har på en mnd brukt kvoten av migrenemedisinen min, Imigran - dvs for 3 mnd. 

Jeg er tom for medisin og et nytt anfall er på vei. Hva gjør jeg? Får man ny resept? Må jeg til legen? 

Anonymkode: ffb9d...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt så store belastninger den siste mnd at jeg har vært mye fysisk dårllg. Daglig skallebank. Jeg har på en mnd brukt kvoten av migrenemedisinen min, Imigran - dvs for 3 mnd. 

Jeg er tom for medisin og et nytt anfall er på vei. Hva gjør jeg? Får man ny resept? Må jeg til legen? 

Anonymkode: ffb9d...688

Migrenemedisin må man jo bare ha,jeg ville forklart situasjonen. Du får sikkert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker tidvis mye migrenemedisin, har aldri opplevd problemer med å hente ut nye medisiner på apotek eller å få fornyet resept hos legen. 

Anonymkode: 7b6f8...c32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker tidvis mye migrenemedisin, har aldri opplevd problemer med å hente ut nye medisiner på apotek eller å få fornyet resept hos legen. 

Anonymkode: 7b6f8...c32

Takk 👍

Anonymkode: ffb9d...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt på siden, men...

Husk at overforbruk av migrenemedisin i seg selv kan være en årsak til hyppige migreneanfall. I slike tilfeller må en avgiftes over lengre tid. Tøft, men nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, kupton skrev:

Litt på siden, men...

Husk at overforbruk av migrenemedisin i seg selv kan være en årsak til hyppige migreneanfall. I slike tilfeller må en avgiftes over lengre tid. Tøft, men nødvendig.

Jeg er oppmerksom på det. Tar kun når jeg «må». Gjerne ti dager i strekk på det verste, men heldigvis etterfulgt av lengre perioder (opptil 14 dager) fri fra migrene deretter. 

Anonymkode: 7b6f8...c32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke overforbrukt imigran før nå. Jeg har gått med nesten konstant skallebank pga stress i en mnd, og dette fører til migreneanfall. Jeg har aldri hatt det sånn så lenge før. 

Anonymkode: ffb9d...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...