Gå til innhold

Hvor lenge har du vært på dol?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det går i perioder. Begynte her da jeg var gravid med eldstemann for rundt 20 år siden. Hang her da rundt to år. Så en pause til rundt 2008-2009, og så en pause igjen inntil for rundt to år siden. 

Følger jeg mønsteret mitt må jo det bety at jeg snart fordufter igjen. 

Anonymkode: 4e82b...46a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant DOL høsten 98. Leste kun de første månedene. Hadde ikke PC selv de første par årene 😃

Har hatt 3 nick gjennom tidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til og fra (mest til) i 21 år under samme nick. Var såvidt innom i 1997 også, men begynte å lese her "fast" i 1998.

Det er fortsatt noen her fra en opprinnelig stor gjeng som fikk barn på slutten av 90-tallet, og jeg er én av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de som fikk pc sent i livet og kom derfor sent på dol. Har derfor ikke vært her så mange år. Har brukt samme nick hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husker ikke. Skriver folk ned sånt?

Anonymkode: 86473...c46

Nei, vi husker det.

Anonymkode: 9d58a...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husker ikke. Skriver folk ned sånt?

Anonymkode: 86473...c46

Nei, det skjedde såpass mange og store ting i livet mitt på den tiden at det husker jeg veldig godt uten at det er skrevet ned. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppdaget dette forumet noen mnd før NHD sluttet. Tror det er to-tre år siden?. Fikk noen veldig viktige svar og god hjelp av NHD og syntes det var trist at han sluttet akkurat da. Og tenkte at dere andre hadde vært heldige som hadde hatt denne muligheten i mange år. 

Anonymkode: f759d...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husker ikke. Skriver folk ned sånt?

Anonymkode: 86473...c46

Tror mange relaterer det til viktige livshendelser som barnefødsler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husker ikke. Skriver folk ned sånt?

Anonymkode: 86473...c46

Jeg var gravid med eldstemann,  så husker det godt.  Internett var temmelig nytt for meg på den tiden. Jeg fikk min første mail i 1996 da jeg begynte å jobbe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant dol 1998, men var ikke aktiv de første årene.  Jeg har tatt lange pauser (flere år) uten at jeg husker spesielt når det var. Jeg har vært her mest i mine sykdomsperioder.  Når jeg er frisk er jeg ikke så mye hjemme.

Jeg er ikke her hver dag og ville aldri finne på å lese alle tråder og alt som blir skrevet.  Mye fenger meg ikke, og selv om jeg husker noe hva noen har skrevet så er det tilfeldig.  Jeg har hatt forskjellige nick, men skriver nå alltid som anonym.

Anonymkode: b8d47...69b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget dol ca. 2001-2002 og hadde da et annet nick. Skiftet nick og var ganske aktiv frem til den store omleggingen for lenge siden. Nå leser jeg daglig men skriver ikke så mye. Følte at dol var mer «personlig» før omleggingen. Da var det lange, lange tråder og mye aktivitet og masse humor. Det virker som om folk kjente hverandre bedre da. Men jeg føler fortsatt at det er en hard kjerne som kjenner hverandre godt og som har fulgt hverandres liv tett i mange år. Det synes jeg er en fin verdi her inne på forumet. Jeg synes det er godt at det er gamle travere her som jeg også opplever er åpne for alle nye😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...