Gå til innhold

Ingen motivasjon for noen ting


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser med skrekk på at dette aldri forsvinner. Jeg tror egentlig noen bare er født glade, mens andre er født depressive. Jeg har vært utenfor arbeidslivet i 2 år fordi jeg tok «friår», ikke slik at jeg bare gikk hjemme altså, men det føltes bare ikke så lurt i lengden. Jeg sendte 6 jobbsøknader i går og har allerede fått avtale intervju til 3 av dem. Jeg må jo tjene penger, men jeg er ikke engang glad for at 3 har ringt meg! Jeg er lei meg. Jeg gleder meg aldri til å stå opp, til å ha fri, til å møte venner.... til bursdagen min som snart er. Jeg er et år eldre og føler alt bare er tomt og meningsløst. Har hatt små dager der jeg har vært glad, men jeg ser ingen mening i noe. Man gjør liksom bare eksisterer. Samvær med hvem som helst er heller ikke noe særlig, sånn uten at jeg sitter og tenker at alle er kjipe selvfølgelig. Mesteparten av tiden går bort på depresjon og nå kommer vinteren igjen, noe jeg ikke ser frem til, da er alt enda tyngre. Føler meg tvunget til å leve, fordi jeg dessverre ble født. Jeg fatter ikke hvordan noen klarer å være glade, ta krevende utdannelser og likevel være glade. 

Anonymkode: 3167a...74f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...