Gå til innhold

Synsforstyrrelse? Et fenomen tusenvis har opplevd/sett... Litt "mellom himmel og jord"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sett et rart fenomen i årevis. Det er en sort edderkopp/sol der armene beveger seg. Jeg ser denne skikkelsen med begge øynene, og den pleier å komme hvis jeg har hatt mareritt eller har sovet svært tungt. Alltid i forbindelse med at jeg skal legge meg, eller har lagt meg og våknet. 

Stort sett er det denne edderkoppen, helt sort som det sorteste i verden, som er tilstede. Den svever i luften over meg, oppe i taket. Jeg så den hver dag i ca 1 uke nå nylig. Så, 2 dager på rad så jeg den igjen. Men da lå den død/skadet på bakken, sammenkrøket. Armene rørte ikke lenger på seg. 

Dagen etter så var den forvandlet til sorte blomster, fortsatt svevende i taket. Den natten drømte jeg at det vokste blomster og planter ut av hele kroppen. Ut av magen min. 

Men en gang for flere år siden, da jeg så den solen/edderkoppen, så strakk det seg en sort hånd ut av den som skulle ta meg? 

Det er et fenomen. Mange ser det. Noen har blitt snakket til av den. Noen har ikke det. Stort sett føler ingen seg truet når det skjer. Noen har opplevd at også dyrene deres (katt/hund?) har reagert på dette fenomenet, så det er ikke bare noe som skjer i hodet. Men HVA ER DET?

 

Anonymkode: ca89b...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Annamaria skrev:

Jeg har sett masse edderkopper, synsforstyrrelse etter jeg våkner som kravler rundt p

Det er ikke dét det er snakk om i denne tråden.

Anonymkode: ca89b...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har jeg aldri hørt om. 

Anonymkode: 9c5c9...ee2

Jeg måtte Google det etter å ha opplevd det noen ganger, og det går igjen. En slags "orb" som de kaller det. 

Anonymkode: ca89b...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...