Jump to content
AnonymBruker

Fæle drømmer av Circadin?? Kupton og andre.

Recommended Posts

AnonymBruker

Har brukt Circadin i ca 10 dager nå. Problemet er at jeg får virkelig fæle drømmer.. Kommer dette sannsynligvis av Circadin? Tror jeg må slutte å ta de i så tilfelle..

Anonymkode: 0f5f6...a4d

Fortsetter under...

cilie
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har brukt Circadin i ca 10 dager nå. Problemet er at jeg får virkelig fæle drømmer.. Kommer dette sannsynligvis av Circadin? Tror jeg må slutte å ta de i så tilfelle..

Jeg har hørt at dette er vanlig. Har selv opplevd det med andre medisiner. 

AnonymBruker
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne ikke bruke det. I tillegg til masse drømmevirksomhet, så sto jeg også opp flere ganger i løpet av natten og virret rundt.

Anonymkode: 841ac...a5a

AnonymBruker
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kunne ikke bruke det. I tillegg til masse drømmevirksomhet, så sto jeg også opp flere ganger i løpet av natten og virret rundt.

Anonymkode: 841ac...a5a

Så ubehagelig!! Ja, jeg har hatt masse fæle drømmer etter at jeg begynte på det...

AnonymBruker

Ts her. Fikk dårlig samvittighet for at jeg skrev på overskriften at jeg ønsket svar fra Kupton. Mente ikke mase og trenger ikke svar fra han. Leste tidligere at han ikke hadde så mye kjennskap til Circadin. Unnskyld.

kupton

Det er korrekt at jeg ikke har mye erfaring med dette stoffet. Men jeg kopierer fra Felleskatalogen:

Bivirkninger

Mindre vanlige (≥1/1000 til <1/100): Gastrointestinale: Magesmerter, magesmerter i øvre del, dyspepsi, sår i munnen, munntørrhet, kvalme. Hjerte/kar: Hypertensjon. Hud: Dermatitt, nattesvette, pruritus, utslett, generell pruritus, tørr hud. Kjønnsorganer/bryst: Menopausesymptomer. Lever/galle: Hyperbilirubinemi. Muskel-skjelettsystemet: Smerter i ekstremiteter. Nevrologiske: Migrene, letargi, psykomotorisk hyperaktivitet, hodepine, svimmelhet, søvnighet. Nyre/urinveier: Glykosuri, proteinuri. Psykiske: Irritabilitet, rastløshet, mareritt, nervøsitet, søvnløshet, unormale drømmer, angst.

Annonse

AnonymBruker
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Fikk dårlig samvittighet for at jeg skrev på overskriften at jeg ønsket svar fra Kupton. Mente ikke mase og trenger ikke svar fra han. Leste tidligere at han ikke hadde så mye kjennskap til Circadin. Unnskyld.

Er du den samme som maser hele tiden? På "kupong"?

Anonymkode: 7b39b...3b1

AnonymBruker
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du den samme som maser hele tiden? På "kupong"?

Anonymkode: 7b39b...3b1

Hva tror du smarting?? At det er jeg, en og samme person som spør kupton her inne??

Gondor

Jeg har brukt Circadin i noen måneder nå. I begynnelsen fikk jeg hodepine, men nå er det bort. Jeg har livlige drømmer, men ikke mareritt.