Gå til innhold

Hvordan klarer folk å drikke så inni helvete?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

der jeg er fra fester de fleste til hver helg. Jeg blir rett og slett deprimert etter alkohol. Og bruker hele uka på å komme meg igjen. Så jeg bare lurer på, hva er det som er så gøy med å være syk til hver søndaG?

Anonymkode: f8b82...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

der jeg er fra fester de fleste til hver helg. Jeg blir rett og slett deprimert etter alkohol. Og bruker hele uka på å komme meg igjen. Så jeg bare lurer på, hva er det som er så gøy med å være syk til hver søndaG?

Anonymkode: f8b82...3c7

Enkle folk syntes sånt er morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, slabbedask skrev:

Enkle folk syntes sånt er morsomt.

så du mener de er enkle? positivt eller negativt? Jeg bare ser ikke hva som er så gøy med å drikke seg full til hver helg. Det virker som det er folks høydepunkt for uka. Det var sånn jeg syntes var gøy i tenårene, men søndagene var likevel preget av angst. Etter hvert som jeg ble eldre ble jeg bare sykere og sykere i tillegg til angsten. 
Det finnes vel ikke noe mer meningsløst! gå rundt i flere timer og ikke ha noen kontroll, på samme tid som du skader kroppen din.

Anonymkode: f8b82...3c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

så du mener de er enkle? positivt eller negativt? Jeg bare ser ikke hva som er så gøy med å drikke seg full til hver helg. Det virker som det er folks høydepunkt for uka. Det var sånn jeg syntes var gøy i tenårene, men søndagene var likevel preget av angst. Etter hvert som jeg ble eldre ble jeg bare sykere og sykere i tillegg til angsten. 
Det finnes vel ikke noe mer meningsløst! gå rundt i flere timer og ikke ha noen kontroll, på samme tid som du skader kroppen din.

Anonymkode: f8b82...3c7

Du trenger vel ikke å drikke deg full hver helg.  Lan andre ta ansvar for eget liv.

Anonymkode: 639b5...760

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

der jeg er fra fester de fleste til hver helg. Jeg blir rett og slett deprimert etter alkohol. Og bruker hele uka på å komme meg igjen. Så jeg bare lurer på, hva er det som er så gøy med å være syk til hver søndaG?

Anonymkode: f8b82...3c7

Hei

jeg var nylig på et fotokurs på fjellet.

lange dager, startet kl 06 , i hvert fall måtte man stå opp da, ferdig kl 24 omtrent.

aldri drukket så mye vin, som på de fotoredigeringskveldene.

og mine øyne gikk ganske i kryss på slutten av kveldene, selv om jeg hver kveld gikk tidligst til hytten min av alle. Så man tåler vel alkohol litt ulikt, det er nok ikke verre en det. Dårlig var verken jeg eller noen av de andre, av det høye alkohol inntaket på kveldene, men jeg ble bare så utrolig trøtt, så sov jeg bare ekstra tungt:-)

det handler vel mer om vane med å drikke alkohol, samt noe med sensitivitet.

jeg tåler alkohol helt greit, men jeg har bare ikke den lange erfaringen med høyt alkoholinntak, så jeg blir trøtt og ikke oppstemt av alkohol. Utover det merker jeg ikke mer, blir verken nedstemt, mer glad, eller trist , blir bare trøtt, så da setter inntaket jo sin egen grense fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan fint drikke meg full, med lite fyllesyke. Det er ikke alle som blir så dårlig av å drikke. Men jeg har sett noen som drikker seg hinsides, og blir så fyllesyke at de spyr. Og gjentar dette med glede ved hver anledning. Jeg personlig har aldri spydd pga alkohol. Jeg blir kanskje litt mer angstfulle dagen derpå. 

Anonymkode: a7792...d32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...