Gå til innhold

Pakke levert på dørmatta men har ikke fått den...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg venter på 4 pakker fra ulike steder og alle skal nå hentes i post i butikk. Da vet jeg at jeg mottar dem og får kvittering for ev. retur. Samtidig slipper jeg å våkne av at pakken ankommer om natten - eller bare vissheten om det - gjør at jeg ikke får sove, og så blir det samme runddans når ev. retur hentes😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, cilie skrev:

Jeg venter på 4 pakker fra ulike steder og alle skal nå hentes i post i butikk. Da vet jeg at jeg mottar dem og får kvittering for ev. retur. Samtidig slipper jeg å våkne av at pakken ankommer om natten - eller bare vissheten om det - gjør at jeg ikke får sove, og så blir det samme runddans når ev. retur hentes😂

Like greit. Jeg har en bestilling til. Men den er litt mindre så det er godt mulig at de putter den i postkassen. Håper på det så slipper jeg å måtte lete på både utleiers og naboen sin dør. 

Anonymkode: 0c240...5be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Posten leverer neppe ut pakker fra Post Nord. 

Anonymkode: f9a9c...5c2

:D Her har faktisk Posten og Post Nord samme utleveringssted, praktisk! Der jeg bodde tidligere var begge stedene i samme senter, men på to forskjellige butikker. Men jeg mente selvfølgelig på utleveringsstedet, ikke posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Lillemus skrev:

:D Her har faktisk Posten og Post Nord samme utleveringssted, praktisk! Der jeg bodde tidligere var begge stedene i samme senter, men på to forskjellige butikker. Men jeg mente selvfølgelig på utleveringsstedet, ikke posten.

Sånn var det før her også. Men det var "ulovlig" å levere ut Post Nord pakkene over disken til Posten! Det måtte gjøres via kassen ved siden av, selv om andre folk stod der og pakket matvarer...

Anonymkode: f9a9c...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånn var det før her også. Men det var "ulovlig" å levere ut Post Nord pakkene over disken til Posten! Det måtte gjøres via kassen ved siden av, selv om andre folk stod der og pakket matvarer...

Anonymkode: f9a9c...5c2

Det er jo ikke postkontor lenger, kunne pakkeutlevering og sending, og her er altså begge deler over samme disk på Mega.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Lillemus skrev:

Det er jo ikke postkontor lenger, kunne pakkeutlevering og sending, og her er altså begge deler over samme disk på Mega.

Mulig de har en nøytral disk da, som ikke er betalt av Posten.

Anonymkode: f9a9c...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mulig de har en nøytral disk da, som ikke er betalt av Posten.

Anonymkode: f9a9c...5c2

Sånn er de i butikken jeg bruker også. Posten over disken og Postnord med apparatet på siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...