Gå til innhold

Parforhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor vil man være to? Hva er det som drar folk mot det å finne en partner? Hvorfor vil man ha en kjæreste?

Hilsen autist

Anonymkode: 76c84...c31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil man være to? Hva er det som drar folk mot det å finne en partner? Hvorfor vil man ha en kjæreste?

Hilsen autist

Anonymkode: 76c84...c31

For min del er det fordi det er fint å ha en å dele dagene med, å ligge tett inntil og kjenne nærhet til, å ha sex med (det er ikke det samme med en jeg ikke elsker, ikke for meg), ha en å gjøre ting sammen med, en som får hjertet mitt til å banke litt raskere og som fremdeles, etter 14,5 år, gjør meg varm i kroppen og gir meg en god følelse i brystet og magen når jeg tenker på ham, en som er der for meg i tunge stunder og som jeg kan støtte litt ekstra når han trenger det. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor vil man være to? Hva er det som drar folk mot det å finne en partner? Hvorfor vil man ha en kjæreste?

Hilsen autist

Anonymkode: 76c84...c31

omsorg, noen å ta seg av, noen som tar seg av deg, noen å dele hverdagslige ting med, noen å dele livets oppturer og nedturer med, noen å krangle litt med, noen å ha sex med, noen som deler på å lage middag, noen å le med, noen å grine med, noen som forteller deg at de bryr seg om deg, noen å utvikles og modnes sammen med, noen å kalle familie, noen som sørger for at du holder bena på jorda og som "erter" deg på riktig måte, noen som bare er der til tross for at man trenger space og egentid.

Anonymkode: eb9ae...531

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...