AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2019 Del Skrevet 11. oktober 2019 Hei. Forrige gang jeg brukte Ritalin ble jeg utmattet, men fikk ingen andre bivirkninger. Denne gangen trapper jeg opp enda saktere for å prøve å unngå denne bivirkningen, men jeg opplever andre bivirkninger enn forrige gang. Får kraftig hjertebank selv på 30mg, angst og kan på grunn av hjertebanken føle at jeg ikke klarer å puste. Usikker på om det er hjertebanken og angsten som gir utmattelsen eller om det er en egen bivirkning. Forrige gang jeg gikk på Ritalin veide jeg 59kg, nå veier jeg 46kg. Kan det hva en betydning når det kommer til bivirkningene jeg opplever? Vil legge til at uten ritalin så har jeg en hvilepuls på like over 50, og hvis jeg bruker ritalin får jeg en hvilepuls på minst 80, selv når jeg ikke føler på den kraftige hjertebanken. Anonymkode: a7aad...7ee 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.