Gå til innhold

Vekttap og bivirkninger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Forrige gang jeg brukte Ritalin ble jeg utmattet, men fikk ingen andre bivirkninger. Denne gangen trapper jeg opp enda saktere for å prøve å unngå denne bivirkningen, men jeg opplever andre bivirkninger enn forrige gang. Får kraftig hjertebank selv på 30mg, angst og kan på grunn av hjertebanken føle at jeg ikke klarer å puste. Usikker på om det er hjertebanken og angsten som gir utmattelsen eller om det er en egen bivirkning. Forrige gang jeg gikk på Ritalin veide jeg 59kg, nå veier jeg 46kg. Kan det hva en betydning når det kommer til bivirkningene jeg opplever?

Vil legge til at uten ritalin så har jeg en hvilepuls på like over 50, og hvis jeg bruker ritalin får jeg en hvilepuls på minst 80, selv når jeg ikke føler på den kraftige hjertebanken.

Anonymkode: a7aad...7ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...