Gå til innhold

Som eit barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eg har begynt å oppføre meg som eit barn. Eg reagerer slik eit barn ville, og når eg snakkar med andre, gir eg barnelege svar. Eg unngår no sosiale situasjonar i den grad eg kan. Sjølv om eg er fullt klar over at det skjer, klarer eg ikkje endre på det. Det same skjer kvar gang - eg blir åpenlyst underlegen. Eg seier til meg sjølv at eg ikkje skal oppføre meg slik, men det er blitt til ein automatisk reaksjon og veremåte eg ikkje klarer å komme ut av. Andre må tru eg er rar som er slik... kva er det som skjer? 

Anonymkode: c8d9b...450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eg har begynt å oppføre meg som eit barn. Eg reagerer slik eit barn ville, og når eg snakkar med andre, gir eg barnelege svar. Eg unngår no sosiale situasjonar i den grad eg kan. Sjølv om eg er fullt klar over at det skjer, klarer eg ikkje endre på det. Det same skjer kvar gang - eg blir åpenlyst underlegen. Eg seier til meg sjølv at eg ikkje skal oppføre meg slik, men det er blitt til ein automatisk reaksjon og veremåte eg ikkje klarer å komme ut av. Andre må tru eg er rar som er slik... kva er det som skjer? 

Anonymkode: c8d9b...450

Er det det indre barnet? Vet om folk som har jobbet med det indre barnet og har begynt å oppføre seg som barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er det det indre barnet? Vet om folk som har jobbet med det indre barnet og har begynt å oppføre seg som barn. 

Hei. Eg har vore inne på det med det indre barnet i terapi, men kan ikkje minnast at eg hadde ein slik reaksjon. Det kjennest ikkje ut som ein indre del av meg som no kjem til uttrykk. Men at eg oppfører meg merkeleg og ikkje slik alderen min skulle tilseie. 

Gjekk den barnelege oppførselen over etter kvart?

Anonymkode: c8d9b...450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Eg har vore inne på det med det indre barnet i terapi, men kan ikkje minnast at eg hadde ein slik reaksjon. Det kjennest ikkje ut som ein indre del av meg som no kjem til uttrykk. Men at eg oppfører meg merkeleg og ikkje slik alderen min skulle tilseie. 

Gjekk den barnelege oppførselen over etter kvart?

Anonymkode: c8d9b...450

Den jeg vet om ble innlagt,hadde vært på noe alternativt og jobbet med det indre barnet. Gikk rundt med en dukke,det gikk jo over etter en stund. Men dajeg så det ble jeg veldig skeptisk til å jobbe med det indre barnet, man skal jo ikke oppføre seg som et barn hele tiden heller. 

Går du i terapi nå da? Noe å ta opp der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...