Gå til innhold

Kjæresten dro til hjemlandet, men...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min dro til hjemlandet i går. Men det var en del ting som jeg ikke fikk til å stemme. Han sa at han dro med fly til en viss flyplasspå et visst klokkeslett. Men det viser seg at det ikke gikk fly på den tiden til den flyplassen. Han lovet også å ringe meg hver dag. Men han skrev kun at han var landet og så ble det stille i går.  Jeg synes dette var rart så sendte en melding til han nå om dette med at det gikk jo ikke fly til der han påstår å ha flydd til i går... 

Reagerer jeg rart med å undre på dette?

Han reiser ofte hjem. En gang i måneden, og er borte en uke. Han er også veldig mye på farten med kamerater hele tiden så jeg ser han kun på kveldene. Jeg begynte å tenke på hvor fraværende han er ofte. Og en venninne synes det er rart at han reiser bort så ofte. Dermed så begynte jeg å bli urolig og sjekket dette med flyene. Jeg irriterte meg også på at jeg satt på vent på at han skulle ringe meg eller skrive mer til meg i hele går kveld men ingen melding / og ingen telefon som avtalt. Vi er samboere. Men jeg begynner å bli usikker på hele situasjonen. 

Hva hadde du blitt?  Og tenkt? 

Anonymkode: f581e...f82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er landet hans? 

Dette ser ikke for meg ut som et kjæresteforhold. Du er langt ned på prioriteringsliten. Enten det er fordi kompisene kommer først eller han er utro eller driver med noe kriminelt. 

Du blir bare hun bimboen som sitter hjemme som en lydig hund

Anonymkode: ea6d4...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min dro til hjemlandet i går. Men det var en del ting som jeg ikke fikk til å stemme. Han sa at han dro med fly til en viss flyplasspå et visst klokkeslett. Men det viser seg at det ikke gikk fly på den tiden til den flyplassen. Han lovet også å ringe meg hver dag. Men han skrev kun at han var landet og så ble det stille i går.  Jeg synes dette var rart så sendte en melding til han nå om dette med at det gikk jo ikke fly til der han påstår å ha flydd til i går... 

Reagerer jeg rart med å undre på dette?

Han reiser ofte hjem. En gang i måneden, og er borte en uke. Han er også veldig mye på farten med kamerater hele tiden så jeg ser han kun på kveldene. Jeg begynte å tenke på hvor fraværende han er ofte. Og en venninne synes det er rart at han reiser bort så ofte. Dermed så begynte jeg å bli urolig og sjekket dette med flyene. Jeg irriterte meg også på at jeg satt på vent på at han skulle ringe meg eller skrive mer til meg i hele går kveld men ingen melding / og ingen telefon som avtalt. Vi er samboere. Men jeg begynner å bli usikker på hele situasjonen. 

Hva hadde du blitt?  Og tenkt? 

Anonymkode: f581e...f82

At det der er fullstendig uakseptabelt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva hadde du blitt?  Og tenkt? 

Anonymkode: f581e...f82

Jeg tror du er lurt trill rundt. Dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes dette var rart så sendte en melding til han nå om dette med at det gikk jo ikke fly til der han påstår å ha flydd til i går... 

Reagerer jeg rart med å undre på dette?

Jeg synes ikke det er rart at du lurer, særlig ikke hvis dette kommer på toppen av andre ting som ikke stemmer helt. Men jeg ville ikke tatt noen diskusjon om det på SMS. Vent til dere kan snakke sammen ansikt til ansikt.

Neste gang han skal dra, spør om flightnumrene. Det er greit at du har dem, så kan du sjekke forsinkelser og unngå å uroe deg hvis han kommer sent tilbake eler et (annet) fly blir savnet. (Det siste skjer jo heldigvis ikke så ofte, men det er helt normalt å oppgi flightnumrene til familien som er igjen hjemme.) Ikke spør når han er på vei ut døra, men i en situasjon der han har god tid og mulighet til å finne fram billetten, enten den er på papir eller telefonen. 

Hvis han er ærlig om disse reisene, finnes det ingen god grunn til at han ikke der og da tar fram billetten. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg tror du er lurt trill rundt. Dessverre. 

Jeg begynner å tenke det samme. Jeg trodde blindt på han, men nå begynner jeg å bli usikker. 

Anonymkode: f581e...f82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

derfor får jeg kjærlighetssorg så fort jeg forelsker meg. kvinner har så liten hjerne at de tror på det de vil høre hele tiden. 

Anonymkode: ea6d4...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min dro til hjemlandet i går. Men det var en del ting som jeg ikke fikk til å stemme. Han sa at han dro med fly til en viss flyplasspå et visst klokkeslett. Men det viser seg at det ikke gikk fly på den tiden til den flyplassen. Han lovet også å ringe meg hver dag. Men han skrev kun at han var landet og så ble det stille i går.  Jeg synes dette var rart så sendte en melding til han nå om dette med at det gikk jo ikke fly til der han påstår å ha flydd til i går... 

Reagerer jeg rart med å undre på dette?

Han reiser ofte hjem. En gang i måneden, og er borte en uke. Han er også veldig mye på farten med kamerater hele tiden så jeg ser han kun på kveldene. Jeg begynte å tenke på hvor fraværende han er ofte. Og en venninne synes det er rart at han reiser bort så ofte. Dermed så begynte jeg å bli urolig og sjekket dette med flyene. Jeg irriterte meg også på at jeg satt på vent på at han skulle ringe meg eller skrive mer til meg i hele går kveld men ingen melding / og ingen telefon som avtalt. Vi er samboere. Men jeg begynner å bli usikker på hele situasjonen. 

Hva hadde du blitt?  Og tenkt? 

Anonymkode: f581e...f82

Du ble ven advart om dette forholdet før dere flyttet sammen?

Anonymkode: c33e6...746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min dro til hjemlandet i går. Men det var en del ting som jeg ikke fikk til å stemme. Han sa at han dro med fly til en viss flyplasspå et visst klokkeslett. Men det viser seg at det ikke gikk fly på den tiden til den flyplassen. Han lovet også å ringe meg hver dag. Men han skrev kun at han var landet og så ble det stille i går.  Jeg synes dette var rart så sendte en melding til han nå om dette med at det gikk jo ikke fly til der han påstår å ha flydd til i går... 

Reagerer jeg rart med å undre på dette?

Han reiser ofte hjem. En gang i måneden, og er borte en uke. Han er også veldig mye på farten med kamerater hele tiden så jeg ser han kun på kveldene. Jeg begynte å tenke på hvor fraværende han er ofte. Og en venninne synes det er rart at han reiser bort så ofte. Dermed så begynte jeg å bli urolig og sjekket dette med flyene. Jeg irriterte meg også på at jeg satt på vent på at han skulle ringe meg eller skrive mer til meg i hele går kveld men ingen melding / og ingen telefon som avtalt. Vi er samboere. Men jeg begynner å bli usikker på hele situasjonen. 

Hva hadde du blitt?  Og tenkt? 

Anonymkode: f581e...f82

Mye rart her, men det kan jo hende at ikke reiste med direktefly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...