Gå til innhold

Søvnhelvete igjen!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, det var jeg som laget en tråd om at jeg ikke får sove selv om jeg er trett. Altså, natten til å går fikk jeg ikke sove, og jeg sovnet akkurat før jeg måtte opp på jobb igjen i 8- tiden. Ble stuptrett ut om kvelden, men måtte både ta kollektivtrafikk osv.. 
SÅ, skal jeg legge meg igjen da, i 11- tiden, sovner fort, og har i dag fri......men gjett hva???? jeg våknet kl 15.00!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hvorfor tipper kroppen min over på dagsøvn hele tiden? dette ødelegger helt livskvaliteten! Man skulle tro at kroppen min vet når det er natt, og er intsilt på ¨være våken da, mens den vil sove om dagen. For jeg kan døgne og likevel bli våken om kvelden, mens jeg kan legge meg tidlig uten å ha sove men sover likevel til sånn 15.16 ..

Anonymkode: 1146f...b02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...