Gå til innhold

Hvem kommer først ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har ikke jeg kjæreste, men hvis jeg hadde hatt, så hadde han kommet som nr 2. Datteren min kommer alltid først. Hvis en skal rangere. Nå synes jeg det blir litt feil å rangere sånn, fordi det er forskjellige forhold. Uansett så har jeg plass i hjertet til flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten din 

Foreldrene dine 

eller dine barn ? 

 

Hvem har du mest kjærlighet for 🤔

Anonymkode: cd889...6c2

Ungene (voksne nå) og kjæresten er ganske sidestilte for meg. Det er dog to ulike typer kjærlighet jeg føler for dem så det kan ikke sammenlignes, men jeg ville gjort alt for dem alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, emilie321 skrev:

Nå har ikke jeg kjæreste, men hvis jeg hadde hatt, så hadde han kommet som nr 2. Datteren min kommer alltid først. Hvis en skal rangere. Nå synes jeg det blir litt feil å rangere sånn, fordi det er forskjellige forhold. Uansett så har jeg plass i hjertet til flere.

Jeg synes også at det er feil å rangere. Er glad i dem alle. 

Men ungene kommer alltid først. Mulig morsfølelsen som gjør. Kjæresten og mine foreldre vil jeg ikke sammenligne. Det er to ulike typer kjærlighet. Og vanskelig å skulle sammenligne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at broren min har glemt oss siden han fikk seg en samboer. Han setter kjæresten fremfor oss, noe som fikk meg til å lure på om det er slik livet er. At man elsker kjæresten mere enn familien. 

Anonymkode: cd889...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler at broren min har glemt oss siden han fikk seg en samboer. Han setter kjæresten fremfor oss, noe som fikk meg til å lure på om det er slik livet er. At man elsker kjæresten mere enn familien. 

Anonymkode: cd889...6c2

Ja, det er nok vanligst. Barn, deretter kjæresten er det vanligste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten din 

Foreldrene dine 

eller dine barn ? 

 

Hvem har du mest kjærlighet for 🤔

Anonymkode: cd889...6c2

barn/foreldre, kjæreste. 

Anonymkode: 4c6f2...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungene kommer først, også nå når de er store og delvis voksne. 

For min del er nok mannen min og foreldrene mine likestilt. Jeg er veldig glad i dem alle tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, påskelilje skrev:

Ungene kommer først, også nå når de er store og delvis voksne. 

For min del er nok mannen min og foreldrene mine likestilt. Jeg er veldig glad i dem alle tre.

Ungene kommer først her og. Naturlig fordi det har med morsinstinktet å gjøre.

Mine foreldre har vært der for meg siden jeg var liten, og i gode og vonde dager gjennom hele livet. Da jeg opplevde motgang i livet mitt så var min mor og far alltid der i livet mitt. Uansett hva så er de der alltid.  Klarer ikke å sammenligne samboer med mine foreldre fordi de har hver sine roller i livet mitt. Men både mine foreldre og samboer betyr ufattelig mye i livet mitt. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.10.2019 den 2.36, AnonymBruker skrev:

Kjæresten din 

Foreldrene dine 

eller dine barn ? 

 

Hvem har du mest kjærlighet for 🤔

Anonymkode: cd889...6c2

Barna mine vil alltid komme først. Så mann/kjæreste, så øvrig familie.

 

På 13.10.2019 den 13.29, AnonymBruker skrev:

Jeg føler at broren min har glemt oss siden han fikk seg en samboer. Han setter kjæresten fremfor oss, noe som fikk meg til å lure på om det er slik livet er. At man elsker kjæresten mere enn familien. 

Anonymkode: cd889...6c2

De fleste vil nok sette kjæreste før søsken. Det betyr selvsagt ikke at søsken skal glemmes eller ignoreres. Men det er nok ganske vanlig at de kommer et stykke ned på prioriteringslisten når man er nyforelsket, og også senere må de finne seg i å rykke ned bak kjæreste.  Det er nok lett å ta søsken litt for gitt, på godt og vondt, det betyr ikke at man ikke er glad i dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...