Gå til innhold

Har de fleste på Dol byttet ut ektefellen/ samboeren sin med en ny kjæreste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oppleves slik etter å lest en del innpå her en stund. 

Anonymkode: 6d723...e1e

Jeg ble byttet ut. :) Heldigvis sett i ettertid. Eks-forholdet mitt var i grunnen ferdig forlengst da eksen tok initiativet til bruddet og jeg vet at vi begge to har det mye bedre nå. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble byttet ut.Har hatt tre ekser, og ingen av forholdene fungerte for meg. Det var sårt der og da, mulig mest for selvbilde pluss at jeg innså at jeg hadde feilet / brukt tid på feile partnere, men det fungerte jo ikke for meg. Så i etterkant er jeg lykkelig fornøyd med at forholdene endte. :) 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt bare en mann, og vi har vært sammen i 27 år. 

Anonymkode: 3116d...aec

Fantastisk flott. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært singel hele tiden siden 2003....

 

Jepp, ble ikke noen videreførte gener fra meg nei. Kanskje like greit, genene mine er vel litt så som så....

 

 

 

 

Anonymkode: 66301...e7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oppleves slik etter å lest en del innpå her en stund. 

Anonymkode: 6d723...e1e

Jeg har ikke det. Jeg har inntrykk av at ca halvparten har vært gjennom et samlivsbrudd. Kanskje litt mer enn halvparten, men det er tross alt en overvekt av folk med "issues" her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oppleves slik etter å lest en del innpå her en stund. 

Anonymkode: 6d723...e1e

Jeg har verken byttet eller blitt byttet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser i tittelen at det står ektefelle / samboer. Jeg har kun vært samboer en gang før. Det varte lenge. Men det fungerte ikke. 

Jeg får inntrykk av at mange har vært gjennom tøffe ting i letingen etter den rette. Men det er alltid noen som er heldigere.  Ønsket til de fleste er kun å ha en partner hele livet. For min del så var det ønsket mitt. Men jeg ser på fortiden som lærdom og erfaring.  

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært gift med samme mann i over 30 år. Jeg er ingen perfekt person men har bare vært heldig. 

Anonymkode: 6d723...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, påskelilje skrev:

Jeg har vært sammen med mannen min i 28 år. Har ingen planer om å bytte ham ut!

Jeg ønsker at mitt forhold skal vare livet ut. Forholdet er ikke perfekt men det er så mye som er bra også. Og som jeg setter så ufattelig høy pris på. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble skilt i 2001 og har ikke hatt ektemann eller samboer siden.  Det var jeg som tok initiativ til skilsmissen og har aldri angret på det.  Har hatt kjærester i korte perioder, men det har aldri blitt til noe.  Nå har jeg forsonet meg med at jeg blir alene.

Anonymkode: 4748e...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt samme ektefelle i alle år og så lenge som de fleste her er gamle antagelig. Tvilsomt om noen her slår meg i antall år vi har vært sammen. Har ingen ekser, kun ungdomskjærester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 13.10.2019 den 21.41, Lillemus skrev:

Jeg ble byttet ut. :) Heldigvis sett i ettertid. Eks-forholdet mitt var i grunnen ferdig forlengst da eksen tok initiativet til bruddet og jeg vet at vi begge to har det mye bedre nå. :) 

Det var du som var skot g fant en ny mann på nett sant? Er det dette forholdet som nå er slutt? Dere virket jo så trygge og lykkelige...

Anonymkode: 2b0da...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var du som var skot g fant en ny mann på nett sant? Er det dette forholdet som nå er slutt? Dere virket jo så trygge og lykkelige...

Anonymkode: 2b0da...70c

*som var gift og fant en ny mann på nett* skulle det stå. Gikk litt fort med en ræva autokorrektur her😅

Anonymkode: 2b0da...70c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var du som var skot g fant en ny mann på nett sant? Er det dette forholdet som nå er slutt? Dere virket jo så trygge og lykkelige...

Anonymkode: 2b0da...70c

Ikke helt. Jeg var gift, han ville bryte og vi ble skilt. Etter et par år fant jeg en ny via nettet, vi har nå vært i lag i 14,5 år og vi har så absolutt planer om å bli eldgamle sammen. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...