Gå til innhold

Noen som har erfaring med wellbutrin, og evt vektoppgang? Og ellers har sluttet med den med god effekt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne skulle ikke gi vektoppgang, men jeg har lagt på meg endel kilo. Selv etter cola-slutt og stor nedgang på godteri og sånt har jeg fortsatt og lagt på meg. 

Jeg er helt overbevist om at det er denne medisinen som gjør det og har nå halvert dosen og skal etterhvert kutte den helt ut.. Jeg er litt spent på om jeg blir dårligere igjen eller om jeg klarer å holde meg stabil. Jeg har ikke snakket med legen om det, jeg tenker jeg styrer det selv. Jeg går til traumebehandling/samtaler hver uke, samt til psykomotorisk fysioterapi, så det er jo ikke som at jeg kutter ut alt🤷‍♀️

Anonymkode: d9c28...9a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville drøftet det med lege. Alle gangene jeg har sluttet på medisin så har det vært i samråd med psykiater. Nå etter siste gang så hadde jeg oppfølgings time hos psykiater et par uker etter at jeg sluttet. Startet opp igjen 2 måneder etter at jeg sluttet. Veldig trygt og ryddig. Psykiater har alltid støttet mine valg selv om hun ikke alltid er helt enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri lagt på meg av den i hvert fall. Har gått helt greit å slutte begge ganger. Har ikke hatt særlig effekt av noen typer antidepressiva dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...