Gå til innhold

Jeg har voldsom angst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg venter på svar om fast stilling, og hvis jeg ikke får den så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.  Jeg har enorm angst pga. dette og har problemer med å konsentrere meg om jobb.  Det må jeg likevel klare mens jeg venter, men ventetiden gjør meg gal.

Hvis jeg ikke får denne faste stillingen kan jeg bli nødt til å slutte og jobbe til neste år uten å være klar til å bli pensjonist.

Anonymkode: 5a68a...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare en jobb som er aktuell for deg?

Anonymkode: ac01f...9f7

Ja

Anonymkode: 5a68a...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja

Anonymkode: 5a68a...94e

Jeg skal ikke si noe.... men hylekoret våkner nok snart og sier du skal søke på det ene og andre ;) 

Anonymkode: ac01f...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg skal ikke si noe.... men hylekoret våkner nok snart og sier du skal søke på det ene og andre ;) 

Anonymkode: ac01f...9f7

Jeg går i et vikariat der hvor jeg søker fast stilling nå.  Hylekoret kan hyle så høyt det vil, men det forandrer ikke på min alder.  Jeg får ikke jobb andre steder.  Kan heller ikke gjøre hva som helst pga. min helse og funksjonshemning.

Anonymkode: 5a68a...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går i et vikariat der hvor jeg søker fast stilling nå.  Hylekoret kan hyle så høyt det vil, men det forandrer ikke på min alder.  Jeg får ikke jobb andre steder.  Kan heller ikke gjøre hva som helst pga. min helse og funksjonshemning.

Anonymkode: 5a68a...94e

Hva er hemmingen?

Anonymkode: ac01f...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg venter på svar om fast stilling, og hvis jeg ikke får den så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.  Jeg har enorm angst pga. dette og har problemer med å konsentrere meg om jobb.  Det må jeg likevel klare mens jeg venter, men ventetiden gjør meg gal.

Hvis jeg ikke får denne faste stillingen kan jeg bli nødt til å slutte og jobbe til neste år uten å være klar til å bli pensjonist.

Anonymkode: 5a68a...94e

Hvor gammel er du?

Anonymkode: d5ac1...4a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelige greier det der, for det er dessverre ingen tvil om at voksne og funksjonshemmede stiller dårligere i arbeidslivet. Arbeidsgivere bør få opp øynene for at også disse utgjør gode ressurser. Har du kontakt med noen som eventuelt kan hjelpe med tilrettelegging? Nav/Hjelpemiddelsentral? Du har krav på nødvendig tilrettelegging. Arbeidsgiver kjenner deg jo også - noe som er positivt i din favør.   

Er det noe som kan hjelpe deg med å endre fokus i ventetida?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...