Gå til innhold

Til ISW og Kupton


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg håper dere fortsetter å slå like hardt ned på alle støtende innlegg i fremtiden som dere har gjort mot meg og en annen. 

Jeg har aldri ment å gjøre noen noe vondt, og tar derfor alle konsekvenser av det jeg har gjort, inkl bedt vedkommende om unnskyldning. 

Hww

Anonymkode: 42436...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var da svært. Ingen ha beskyldt noen for å ville en annen noe vondt. Det ble påpekt at et eller flere innlegg kunne oppfattes som ønske om en slags sensur: At TS ikke skulle ha skrevet et slikt innlegg eller at DOL ikke skulle tillatt et slikt innlegg.

Hvis en antar at en vil bli støtt av et innlegg med den overskriften, bør en la være å åpne det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, kupton skrev:

Det var da svært. Ingen ha beskyldt noen for å ville en annen noe vondt. Det ble påpekt at et eller flere innlegg kunne oppfattes som ønske om en slags sensur: At TS ikke skulle ha skrevet et slikt innlegg eller at DOL ikke skulle tillatt et slikt innlegg.

Hvis en antar at en vil bli støtt av et innlegg med den overskriften, bør en la være å åpne det.

Du som støtter ISW kan vel også støtte et innlegg der noen ber noen om unnskyldning, eller er ikke det innlegget bra nok? Du er jo så flink til å støtte andres innlegg. 

Jeg vil ikke være på dol mer. 

Anonymkode: 42436...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les svarene en gang til, svar du støtter. 

«Man er ansvarlig for egen sykdom uten å plage andre som ikke har gjort noe galt«

Anonymkode: 42436...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Men innlegget jeg siterer prøver å gi trådstarter dårlig samvittighet for noe som hun ikke har gjort galt.«

 

Anonymkode: 42436...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Les svarene en gang til, svar du støtter. 

«Man er ansvarlig for egen sykdom uten å plage andre som ikke har gjort noe galt«

Anonymkode: 42436...2bd

Det jeg mener med dette:

Hvis jeg f.eks har angst for hjertesykdom, så kan jeg ikke bli forbanna fordi noen skriver et innlegg om hjertesykdom som jeg blir redd av å lese.

Det er den som har sykdommen som må ta forhåndsregler, (i denne kontekst ikke åpne et innlegg om aggressiv sex) ikke resten av verden

Endret av issomethingwrong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ikke være her mer. Men jeg håper dere fortsetter å slå like hardt ned på alle som støter andre. Jeg for min del har måttet tåle mye uten at noen har grepet inn. 

Jeg ønsker dere lykke til videre og takker for meg. 

Anonymkode: 42436...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg skal ikke være her mer. Men jeg håper dere fortsetter å slå like hardt ned på alle som støter andre. Jeg for min del har måttet tåle mye uten at noen har grepet inn. 

Jeg ønsker dere lykke til videre og takker for meg. 

Anonymkode: 42436...2bd

Ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det må tåles en viss temperatur i diskusjonene. 

Jeg har full respekt for at ikke alle er enige med meg. Men jeg synes hhv. passiv aggressivitet, diktering av debatt pga. krenkbarhet og furting har lite i en diskusjon å gjøre.

For mennesker som sliter psykisk synes jeg at å tåle saklig debatt bør være en fin trening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Les svarene en gang til, svar du støtter. 

«Man er ansvarlig for egen sykdom uten å plage andre som ikke har gjort noe galt«

Anonymkode: 42436...2bd

Men det er jo sant, folk må få skrive om hva de vil uten å tenke på at andre kan bli støtt,man velger hva man vil lese. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men det er jo sant, folk må få skrive om hva de vil uten å tenke på at andre kan bli støtt,man velger hva man vil lese. 

I dette tilfellet var jo også tittelen på innlegget ikke til å misforstå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Lillemus skrev:

I dette tilfellet var jo også tittelen på innlegget ikke til å misforstå. 

Ja akkurat. De som ikke tåler det må holde seg unna slike tråder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...