Gå til innhold

Merkelig utslag på Clearblue!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har i dag gått 3 dager over forventet mens. Tok en clearbluetest og den viste et merkelig diffust utslag. Det var noe blått utslag i den ruten der streken skal komme hvis man er gravid, men det så mer ut som bokstaven C og den var også ganske svak. Når testen hadde ligget i ca 10 min måtte jeg bort å kikke på den en gang til og da var den diffuse C`en nesten borte igjen, merkelig! Noen som har opplevd liknende? Skal ta en test til i mrg og da teste RFSU sin test.

Anonymkode: c530e...a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har i dag gått 3 dager over forventet mens. Tok en clearbluetest og den viste et merkelig diffust utslag. Det var noe blått utslag i den ruten der streken skal komme hvis man er gravid, men det så mer ut som bokstaven C og den var også ganske svak. Når testen hadde ligget i ca 10 min måtte jeg bort å kikke på den en gang til og da var den diffuse C`en nesten borte igjen, merkelig! Noen som har opplevd liknende? Skal ta en test til i mrg og da teste RFSU sin test.

Anonymkode: c530e...a9c

Det heter vel fremdeles at "en strek er en strek uansett hvor svak den er", etter 10 min er det ingen vits å se på den, det er jeg ganske sikker på at står i pakningsvedlegget fremdeles. Jeg tror det er store sjanser for at testen i morgen viser positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Lillemus skrev:

Det heter vel fremdeles at "en strek er en strek uansett hvor svak den er", etter 10 min er det ingen vits å se på den, det er jeg ganske sikker på at står i pakningsvedlegget fremdeles. Jeg tror det er store sjanser for at testen i morgen viser positivt.

Tok en ny test i dag og den vara negativ.

Anonymkode: c530e...a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lillemus skrev:

Kan ha vært en feil med cb-testen da. 

Ja det er mulig kanskje. Den andre testen var veeeeldig negativ :P

Anonymkode: c530e...a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er mulig kanskje. Den andre testen var veeeeldig negativ :P

Anonymkode: c530e...a9c

Du får vente noen dager og se om mensen kommer, om den fortsetter å utebli får du teste på nytt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...