Jump to content
AnonymBruker

Merkelig utslag på Clearblue!

Recommended Posts

AnonymBruker

Har i dag gått 3 dager over forventet mens. Tok en clearbluetest og den viste et merkelig diffust utslag. Det var noe blått utslag i den ruten der streken skal komme hvis man er gravid, men det så mer ut som bokstaven C og den var også ganske svak. Når testen hadde ligget i ca 10 min måtte jeg bort å kikke på den en gang til og da var den diffuse C`en nesten borte igjen, merkelig! Noen som har opplevd liknende? Skal ta en test til i mrg og da teste RFSU sin test.

Anonymkode: c530e...a9c

Fortsetter under...

Lillemus
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har i dag gått 3 dager over forventet mens. Tok en clearbluetest og den viste et merkelig diffust utslag. Det var noe blått utslag i den ruten der streken skal komme hvis man er gravid, men det så mer ut som bokstaven C og den var også ganske svak. Når testen hadde ligget i ca 10 min måtte jeg bort å kikke på den en gang til og da var den diffuse C`en nesten borte igjen, merkelig! Noen som har opplevd liknende? Skal ta en test til i mrg og da teste RFSU sin test.

Det heter vel fremdeles at "en strek er en strek uansett hvor svak den er", etter 10 min er det ingen vits å se på den, det er jeg ganske sikker på at står i pakningsvedlegget fremdeles. Jeg tror det er store sjanser for at testen i morgen viser positivt.

AnonymBruker
40 minutter siden, Lillemus skrev:

Det heter vel fremdeles at "en strek er en strek uansett hvor svak den er", etter 10 min er det ingen vits å se på den, det er jeg ganske sikker på at står i pakningsvedlegget fremdeles. Jeg tror det er store sjanser for at testen i morgen viser positivt.

Tok en ny test i dag og den vara negativ.

Lillemus

Kan ha vært en feil med cb-testen da. 

AnonymBruker
Akkurat nå, Lillemus skrev:

Kan ha vært en feil med cb-testen da. 

Ja det er mulig kanskje. Den andre testen var veeeeldig negativ :P

Lillemus
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er mulig kanskje. Den andre testen var veeeeldig negativ :P

Du får vente noen dager og se om mensen kommer, om den fortsetter å utebli får du teste på nytt. :) 

Annonse

Hodestups

Hvordan gikk det, kom mensen?