Gå til innhold

Ejakulering


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det ikke normalt å ville ejakulere når en har sex? En kan jo holde på så lenge en vil, men målet med det hele er jo orgasmen? 

Ifølge Sjaman Durek så ønsker han ikke å ejakulere... Er ikke det temmelig unormalt? 

Anonymkode: 52cee...7f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke normalt å ville ejakulere når en har sex? En kan jo holde på så lenge en vil, men målet med det hele er jo orgasmen? 

Ifølge Sjaman Durek så ønsker han ikke å ejakulere... Er ikke det temmelig unormalt? 

Anonymkode: 52cee...7f9

Det kommer vel snart et nyhetsoppslag om at ballene hans har eksplodert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gargamel skrev:

Det kommer vel snart et nyhetsoppslag om at ballene hans har eksplodert.

Kommer ikke til å skje, for han "suuuger" det inn i kroppen igjen, og så går det i evig sirkulasjon inni kroppen. Trur det var noe sånt han sa... 😂

Tenker nok heller forklaringa er at han ikke tenner nok på damer. Han levde jo med en mann i flere år før Märtha... ♂️♂️💦

Anonymkode: 52cee...7f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lærte jeg noe nytt om en person jeg ikke interesserer meg for i dag også. Sjaman Durex ejakulerer ikke. Jaja, denne informasjonen fortrengte mine brøk kunnskaper. Takk skal du faen meg ha ;)

Anonymkode: 196ae...292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...