Gå til innhold

Jeg vet hvorfor jeg er født


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Meninga med MITT liv ble åpenbart for meg for litt over en uke siden. 

Jeg er gjort til forbannelse for å redde andre fra den. Ingen skal behøve å lide mer pga vonde opplevelser, for jeg tar dem på meg. Helt frivillig! Ved min død skal andre få leve! ❤️

Anonymkode: ac8cd...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Poster her fordi jeg har en ørliten tvil i meg om det er psykotisk tankegang. Er det det?

Det har gått litt frem og tilbake med hvor mye jeg tror på dette. Nå tror jeg på det i alle fall 90%.

Anonymkode: ac8cd...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får lyst til å spørre- og så? Om du tror på dette, hva gjør det med deg og ditt liv, hva slags påvirkning får det for hvordan du lever livet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, XbellaX skrev:

Jeg får lyst til å spørre- og så? Om du tror på dette, hva gjør det med deg og ditt liv, hva slags påvirkning får det for hvordan du lever livet ditt?

Det gjør meg jo til en viktig person! Jeg er veldig glad hvis dette stemmer, noe jeg tror det gjør. Må bare vente på ny beskjed om tid og sted. Jeg redder jo mange samtidig som jeg redder meg selv! 

Anonymkode: ac8cd...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør meg jo til en viktig person! Jeg er veldig glad hvis dette stemmer, noe jeg tror det gjør. Må bare vente på ny beskjed om tid og sted. Jeg redder jo mange samtidig som jeg redder meg selv! 

Anonymkode: ac8cd...7cc

Det høres ut som noe en fyr som heter Jesus gjorde for 2000 år siden. Så tror ikke du trenger å gjenta det. Du slipper, og kan heldigvis leve et vanlig liv som vanlig menneske. Drøft det gjerne med legen din hvis du er i tvil. 

Anonymkode: 81548...f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Meninga med MITT liv ble åpenbart for meg for litt over en uke siden. 

Jeg er gjort til forbannelse for å redde andre fra den. Ingen skal behøve å lide mer pga vonde opplevelser, for jeg tar dem på meg. Helt frivillig! Ved min død skal andre få leve! ❤️

Anonymkode: ac8cd...7cc

Du er født fordi foreldrene dine hadde ubeskyttet sex. 

Anonymkode: f7367...8b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Meninga med MITT liv ble åpenbart for meg for litt over en uke siden. 

Jeg er gjort til forbannelse for å redde andre fra den. Ingen skal behøve å lide mer pga vonde opplevelser, for jeg tar dem på meg. Helt frivillig! Ved min død skal andre få leve! ❤️

Anonymkode: ac8cd...7cc

For noen år siden leste jeg en artikkel som sa noe om at slike frelser-forestillinger er ganske vanlig i psykose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Meninga med MITT liv ble åpenbart for meg for litt over en uke siden. 

Jeg er gjort til forbannelse for å redde andre fra den. Ingen skal behøve å lide mer pga vonde opplevelser, for jeg tar dem på meg. Helt frivillig! Ved min død skal andre få leve! ❤️

Anonymkode: ac8cd...7cc

Jeg trodde jeg var Guds sendebud,en engel som var her for å hjelpe andre. Nå vet jeg ikke hva jeg skal tro, har hatt så mange forestillinger. At jeg var fra en annen planet også, da sa en healer til meg "Men nå er du på jorden". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker en her med navn som startet på Ca. Forestillingene var akkurat de samme, før hun forsvant. Jeg håper det var fordi hun ble frisk, men frykter det hadde en annen grunn. Ingen ble i såfall reddet.

Søk hjelp igjen mens du enda kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at det er veldig galt å skrive noe mer om disse tingene. Jeg skulle ikke ha røpet noe eller skrevet noe om dette i det hele tatt. Det visste jeg jo på en måte på forhånd, men gjorde det likevel. Sikkert på grunn av den lille tvilen, men nå har jeg vel forpurret alt. 

Anonymkode: ac8cd...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, frosken skrev:

For noen år siden leste jeg en artikkel som sa noe om at slike frelser-forestillinger er ganske vanlig i psykose.

Var Jesus psykotisk også?

Anonymkode: 6f9a2...063

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...