Gå til innhold

Mannen sier jeg lager trutmunn.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Han sier jeg lager trutmunn etter jeg begynte på medisin igjen, det gjorde jeg jo på trilafon også. Er dette TD? Har ikke lagt merke til det selv, gjør det noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Han sier jeg lager trutmunn etter jeg begynte på medisin igjen, det gjorde jeg jo på trilafon også. Er dette TD? Har ikke lagt merke til det selv, gjør det noe?

Lurt å informere sykepleieren og psykiateren om hva din mann mener å ha observert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, frosken skrev:

Lurt å informere sykepleieren og psykiateren om hva din mann mener å ha observert.

Ja skal si det,min mann sa det ikke før i dag men jeg hadde gjort det lenge sa han. Merkelig at jeg ikke legger merke til sånt selv da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja skal si det,min mann sa det ikke før i dag men jeg hadde gjort det lenge sa han. Merkelig at jeg ikke legger merke til sånt selv da. 

Jeg gjorde det da jeg gikk på trilafon. La ikke merke til det selv, før noen fortalte meg det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, emilie321 skrev:

Jeg gjorde det da jeg gikk på trilafon. La ikke merke til det selv, før noen fortalte meg det

Ja jeg og og da fikk jeg høre det av min mann hele tiden, han sa "Nå gjør du det igjen". Og nå har jeg altså begynt igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklepleieren skrev at det hørtes ikke farlig ut, mannen har påpekt det flere ganger i dag også. Bare lurer på om dette kan utvikle seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.10.2019 den 16.17, stjernestøv skrev:

Ja jeg og og da fikk jeg høre det av min mann hele tiden, han sa "Nå gjør du det igjen". Og nå har jeg altså begynt igjen. 

Si «jeg har hørt det nå, du trenger ikke påpeke det flere ganger. Jeg skal spørre sykepleieren om han har sett det samme, og høre om han og psykiateren (viktig) om dette kan komme av medisinbruk». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Kayia skrev:

Si «jeg har hørt det nå, du trenger ikke påpeke det flere ganger. Jeg skal spørre sykepleieren om han har sett det samme, og høre om han og psykiateren (viktig) om dette kan komme av medisinbruk». 

Ja skal si det til han,jeg vet jo at jeg gjør det nå. Det er nok medisinen, fikk trutmunn av trilafon også. Men så lenge det ikke er farlig bryr ikke jeg meg. Men når jeg fikk trilafon var det en annen sort trutmunn sier mannen, nå får jeg kyssetrutmunn. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...